Jump to content
Sign in to follow this  
crazybiker

Otazky ohladom Míčka

Recommended Posts

Zdravim,

pred par dnami som si dotiahol donor pre moje zlate auticko.Kupujuci nevedel o aute nic a predaval to ako 1.9.Po prehliadke sa zistilo,ze to je pravdaze mi16.Tak po dohode som doniesol domov,auto je na vonkajsok v hroznom stave, ale motor je asi celkom fajnucky.A ted ma trapi par veci.Ked motor bezi trocha klepe,neviem rozoznat ci to je vstrekovanie,alebo ventily.Nejaky navod nato ako to zistit? :-D Dalej neviem o aky motor sa presne jedna v Tp to ma 77kW,a stitok motora som zatial nenasiel, podla vin cisla by to malo byt 108kW,ale dnes som kukol pod auto a nie je tam ani kat ani lambda :myslim.

Nejake koniky chybaju,ale asi to bude s elektronikou.Spotreba je brutalne mala,co mi tiez nepasovalo na mi16.

Viete niekto poradit ako zistim,ze to je 116kW ci 108? Ma to 2 riadiace jednotky,ten druhy som nikdy nevidel,neviem naco to je, ten prvy sa cislovo zhoduje mojim(108kW).

Dalsie moje otazky:Da sa vybrat a prehodit aj komplet elektronika?Je rozdiel medzi mickovym a bendix posilovacom?Rozdiel v riadeni(oproti 1,9sri).

Idem si davat do poriadku moju zlatu 405.Tak chcem co najviac sa priblizit micku.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

JJ neviem ci myslime na jedno,ale jo je to siva metaliza s origi mickovymi alu diskami.Ako prekvapivo zaujimavom stave je motor, vsetky originalne dekle ma na mieste :o.

Ked som uz pisal o tych diskoch, dalsia otazka,originalne boli disky striekane,alebo len vylestene+lak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

má. ta druhá je od abs. 108 od 116kw poznáš taky podle pístů ale asi se na ně jen tak dívat nebudeš:D. a většina 116kw měla klapku sání s převodem ozubenými půlkoli mezi těma dvěma klapkama novější měli takové klasické přepákování drážkou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Capy-Ked som dobre videl tak aj ta cast,klapka,krokovy motorcek je trocha iny(ma iny tvar)

Abs to urcite nebude,auto nema abs ;)Tu riadiacu som uz videl.Tato riadiaca je hned vedla RJ motora.Alebo zeby pred priprava na ABS? :oKed dojdem vecer skorej domov pofotim.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

nezdá se mi že by Míčko nemělo ABS...no obě řídící jednotky jsou pospolu v určeném kastlíku nad levým uchycením tlumiče

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale nejak ste mi neodpovedali na otazky, mozu klepat vstrekovace?(Na 2.0sri som to uz zazil)

Mozem vybrat komplet kabelaz(su tam nejake \"zasuvky\" jak napr. pri poslednych modeloch,alebo 406? )

Je rozdiel medzi brzdovym posilovacom bendix a mickovym?

A rozdiel v riadeni?Presnejsie reaguje? Alebo maju zhodne vsetky 405?

Elektrony asi pojdu na komplet lestenie(pacia sa mi viac nez strekane) ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sukpavel

Zdravím,je to mičkový motor, řazení je stejné, a ta druhá ř.j. je od ABS, zřejmě tam kdysi bylo, ale bylo poruchový. 108 kw měl katík 116 kw neměl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JJ to vidim ,ze je zvarany,len mi ta dlzka nepasuje, katalizator je dlhsi nez ta trubka prizvarana :myslim

Je to ako jedno, nebudem to riesit,motor pojde do mojho,pred tym dam este zmerat kompresny tlak.Aby som nadarmo nepracoval.

Trapi ma este prevodovka,riadenie,a posilovac. ci je to rozdielne,alebo ci su rovnake(funkcnostou)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sukpavel

Řazení je stejné jen někdy byla spátečka do předu, posilovač taky, ale převodovka je na Mi jiná!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sukpavel-jojo tu prevodovku som myslel,len ted neviem aku mam ja v aute,mal som tam uz mickovy motor s prevodovkou,prevodovka zostala motor tam siel 1,9i, a dost sa mi zda,ze ma viac sily.Alebo 8v taha viac zospodu? Bolo to 1.9sri + chip tuning a trocha upraveny vyfuk-tlmica za katalizatorom uz hrubsi vyfuk....Auto spravilo 100km/h za priblizne 9 sekund.....Tak po demonte musim skontrolovat prevodovku, ci tam neni druha s kratsim prevodovom.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

co ja viem o tvojom aute tak to dakedy bola 1,6i .. potom tam nasackovali 1,9i a prevodovka ostala z 1,6... bola kratka tak dali z 1,9... potom sa zmenil majitel, natlacili tam 16v ale s prevodovkou neviem co bolo robene... a odvtedy si mozno ty treti majitel

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi16- viem historiu :D.Bola 1,6,potom 1.9 s 1,6 prevodovkou ale bola kratka tak dostala 1,9.Potom sa predala,new majitel tam dal mickovy(ale neviem ci aj prevodovku vymenil) potom dlho dlho stalo v bazari,predali to sem na okolie,tu po nehode som kupil ja, nemal som prachy na opravu motora,tak tam sla 1,9.... ale nevie sa aka je tam prevodovka :(.Nevadi,buduci tyzden sa startuje do demontu,tak postupne budem hlasit.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sukpavel

Měl jsem MI s 1,9 převodovkou a nedalo se s tím jezdit 50 jsem jel tak, tak na trojku, a pětka se dala dát až ve 120 určitě nby si to poznal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...