Jump to content
Sign in to follow this  
Kloub

rada před koupí 2.1TD

Recommended Posts

tak dnes jsem se byl zběžně podívat bráchovi na 605 2.1TD a chtěl bych se zeptat co je u tohoto modelu problémové?

kastle je taková nic moc ( nějaký tukanec, škrábanec atd) motor chytil na klepnutí klíčku, auto se nepřehřívalo, hadice byly hezky měkké, olej nikde netekl, kouřil hezky černě ale zdálo se mi že turbo nějak špatně tahalo, přišlo mi že hlavní zátah byl od 2500 ot a co si pamatuji tak má 405ka kopala už někde od 2000 tisíc ot, jaké jsou vaše zkušenosti?

jako po motorové stránce se mi velice líbilo až na to turbo :myslim: i podvozek byl dobrý, nikde nic nebouchalo atd a za to parádní cenu dost o tom bratr uvažuje

dále auto mělo psané označení SRDT čili skoro nejvyšší výbava a v autě nebyla ani klima ani zadní el stahování ani kůže :m: jak to má 605ka vyřešená když nemá klimu? uprostřed byl altík a nahoře servo pumpa a dole nebylo vůbec nic a co vím ze 405ky tak ta když neměla klimu tak byl místo klimy servo pumpa :myslim:

dále jsou tyhle motory náchylné k praskání hlav? a zadní náprava je už obyčejná s pružinama takže tam pověstné Ačka už nehrozí? rok výroby je cca 92-93 jakou to tak splnuje euro normu? a spotřeba je jaká?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomu hovoris skoro najvyssia vybava ???

mali 3 - SLd, SRdt, SVdt.

mal som 605 srdt, rv.91, 2.1. td. naj malo skoro 290 tis.

ale zlate auto to bolo. El predne okna, + zrkadla, central, laktova opierka vzadu, al disky,hmlovky, tazne, miesta ako v lietadle a mala spotreba.

Pozri vyfuk, ci neni deravy, a zhrdzaveny. praby ci nie su prehnute, ci motor ide lahko, nesusti, alebo nevrci tak ako nema.

Turbo islo neskor do vykonu, kedze to auto je vykonne samo o sebe, 80 kW je sila, a poctiva. nie ako tie rachotiny dnes.

spotrebu som mal okolo 5,5 az 6 L, motor aj cerpadlo su z 90 % mechanicke, takze ziadne vacsie problemy neboli.

Skor pozri polosi, napravy, volu preradovacej paky a elektriku, ci nebol dako fusovany, vyhoreny alebo spaleny ako moj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

určite ako povedal kolega 2,1 je motor za všetky prachy,a určite netrpel praskaním hláv.skor podvozok a korozia prahov.inak neviem táto čo je doma je už tretia tak hádam od 2,1 hladká po 2,5 v plnej palbe viem posúdit.ak máš otázky kludne smeruj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...