soundlovers Odesláno 20. červenec 2011 Sdílet Odesláno 20. červenec 2011 prosím o radu: Mám Peugeot Partner rv 97 motor 1,4i KFX 8 ventilů najeto 360tis km začíná hodně klepat klika či ojnice nebo neco tam ze zdola. Dá se do tohoto auta dát motor z peugeota 206 rv 2000 taky má kod KFX. Vyměnil bych jen blok motoru s hlavou ostatní jako sání atd dám ze stávajicího auta, není tam nějaký problém s ruznými typy motoru KFX nebo KFX je jen jeden určitý typ motoru bez variant. děkuji za pomoc Má motor z 206 rv 2000 taky 8 ventilů díky mooc:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 20. červenec 2011 Sdílet Odesláno 20. červenec 2011 ano, pokud jsou stejne kody motoru, neni problem je prehodit, jen mohou mit nektera cidla novejsi typy konektoru, tak pak bude potreba pouzit ta stara cidla a taky komplet starou kabelaz k te puvodni ridici jednotce daval jsem takhle novej motor LFY z roku 5/99 do auta z roku 11/95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soundlovers Odesláno 21. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 21. červenec 2011 nastal problém muj motor má dvě řemenice jedna na alternátor který je vzadu a druhá na servo které je vpředu. Motor který chci použít má jen jednu řemenici.Přikládám foto. Prosím poradte zda pujdou moje řemenice přemontovat na ten motor s jednou řemenicí, případně zda nemáte nekdo dobrý motor KFX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soundlovers Odesláno 21. červenec 2011 Autor Sdílet Odesláno 21. červenec 2011 motor který bych chtel namontovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 22. červenec 2011 Sdílet Odesláno 22. červenec 2011 remenice prehod, kliky jsou stejny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.