davidse Odesláno 2. červenec 2011 Odesláno 2. červenec 2011 Před rokem jsem po odpolední směně vjel do díry a musel jsem s 308 na geometrii, ta nebyla moc rozhozena ale zůstal mi volant mírně pootočený doprava při rovné jízdě ptal jsem se technika a on říkal že je to ok že to nevadí prosím chci znát váš názor auto je ještě rok v záruce a geometrie je ok pneu taky Citovat
Pe.Tr Odesláno 2. červenec 2011 Odesláno 2. červenec 2011 bych řekl že geometrie ok není , musi se volant dat rovne ,zajistit ho a pak srovnat sbihavost evidentne volant uchytily spatne . chce to znova na geo Citovat
davidse Odesláno 2. červenec 2011 Autor Odesláno 2. červenec 2011 byl jsem v servise peugeot kde mi tu geometrii dělali a technik mi řekl že je geometrie ok a ten volant že je trošku pootočený tak to prý nevadí a techni u auto tichý ano přesně tak [upravil dne 2/7/11 20:07 davidse] Citovat
ozzy56 Odesláno 2. červenec 2011 Odesláno 2. červenec 2011 když to vypadne z technika,je to smutné...,ale u Tichého normální, bohužel:( reklamuj geometrii,je neodborně provedená Citovat
Pe.Tr Odesláno 2. červenec 2011 Odesláno 2. červenec 2011 po roce uz nic nevyreklamuje http://www.autochodura.cz/ Citovat
davidse Odesláno 2. červenec 2011 Autor Odesláno 2. červenec 2011 MÁM ZAJET JINDE NA GEOMETRII V ŠENOVĚ JE LASEROVÁ Citovat
ozzy56 Odesláno 2. červenec 2011 Odesláno 2. červenec 2011 po roce uz nic nevyreklamuje http://www.autochodura.cz/ špatně jsem to přečetl, takže reklamací neuspěješ Citovat
davidse Odesláno 2. červenec 2011 Autor Odesláno 2. červenec 2011 byl tam někdy někdo dělat geometrii byli jste spokojeni a co ten chodura dobrá firma Citovat
ozzy56 Odesláno 3. červenec 2011 Odesláno 3. červenec 2011 poprvé jsem byl hrubě nespokojen,v autě byla po opravě špína,takže vyvolat kravál,aby si tě zapamatovali,že některé věci nemáš rád...,jinak kvalita práce dobrá,cena solidní,dělají pežoty,takže tomu rozumí... Citovat
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse