Jump to content
  • Aktuální cíle darů

katalyzátor, šrouby


juke

Recommended Posts

Zdravím, budu řešit vysypaný katalyzátor u své 306 1.8 XT 8V, r.v. 1997. Mám ji od otce a bylo mi sdělěno, že naposled byl velký problém šrouby uchytit koleno výfuku (katalyzátor) k motoru, že jsou šrouby špatné a že to asi moc netěsní. Poznal jsem to i já, když mi v zádu praskl jeden silentblok a celý výfuk byl šejdrem, tak při přidání plynu se od předku ozývalo \"prdění\". Po koupi silentbloků je výfuk zřejmě tak jak má být a tolik to už nedělá. A teď k dotazu, koupím si nové těsnění, možná pružiny ale měl jsem za to, že jsou potřeba jen dva šrouby a na schématu jsou tři druhy? Nebudu to dělat já, nicméně si mám ty šrouby, pokud opravdu jsou špatné, pokusit předem sehnat sám, ale nevím který druh to je, předpokládám že budu potřebovat jen jeden druh (2 šrouby). Díky za odpovědi. :)

bosal.gif

PS: jinak místo katu zřejmě půjde trubka zatím tak uvidíme co to bude dělat, jinak universál nebo replika za 5000 :(

[upravil dne 6/5/11 12:49 juke]

[upravil dne 6/5/11 14:25 juke]

Link to comment
Share on other sites

Jde mi o ty šrouby v té pružině, podle mě by to mohli být ty 771? jde o to, že tam jsou ještě další dva druhy a to 791 a 786, ví někdo? v Autokelly mi nic neřekli.

Link to comment
Share on other sites

v peugeotu prodavaji celou sadu tesniciho krouzku + srouby + pruziny + podlozky a maticky, stoji to asi 500kc

jinak ty srouby a tesneni se daj koupit i v autokelly kazdy zvlast

Link to comment
Share on other sites

No ta sada stojí v Peugeotu 850kč, takže jsem si koupil těsnění a 2 šrouby (ty 771) od Bosalu s tím, že to můžu vrátit nebo povyměňovat, v pondělí nebo v úterý se bude dělat tak uvidíme. Díky za odpovědi.

Link to comment
Share on other sites

Zdravím, tak nakonec proběhlo vysání vnitřku katu, nástřik zinkem, výměna šroubů a těsnění, trubka se nekonala, odstraněn tím je rachot při rozjíždění. Jinak zvuk je nic moc, asi lepší by to bylo s trubkou, ale je to zatím nejjednodušší způsob opravy. Uvidíme jak dál, co na to spotřeba atd. Plus byl vyměněn převodový olej a promazána táhla a řazení je teď mnohem lepší.

Nicméně se chci zeptat, svítí mi diagnostika, auto jede dobře. Myslíte, že mám resetovat RJ a čekat že se naučí nové hodnoty? Prý to má souvislost s Lambda sondou, ta by měla být jen jedna před katem. Nemůže se něco zničit před katalyzátorem pokud ho nemám?

Díky za odpovědi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...