ozzy56 Odesláno 9. duben 2011 Sdílet Odesláno 9. duben 2011 měl by být hned vedle expanzky, je na něm nahoře pumpička a vedou k němu čtyři hadice--dvě naftové (na 19ku klíč) a dvě vodní (připevněné stahovací objímkou), všechny hadice odpojíš a vytáhneš těleso filtru, pak na stole vyčistíš obal a vyměníš vložku filtru dej olej 10W40, značku si vyber sám edit: ty už tam vodní hadice mít nebudeš, ohřívání bude elektrické..., takže budeš mít na nádobce filtru konektor--rozpojíš ten přívod elektriky [upravil dne 9/4/11 19:02 ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 9. duben 2011 filtr, tak nějak vypadá paliv.filtr 205 diesel.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepeho135 Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 Ale co je závažnějšího co jsem odhalil při měnění kol ze zimních na letní,docela jsem se hrozil!!!Pravděpodobně mi tečou brzdy na pravém kole. Za radu děkuji.příloha foto. [Edited on 13/4/11 21:05 pepeho135] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2011 to nebude z brzdy, vidíš tu prasklou manžetu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepeho135 Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 Ale nádoba na brzdovou kapalinu není prázdna,Jakobi tma nic nechybělo ,ten černý bordel je takový mazlavý,(jsetli brzdovka z bordelem?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepeho135 Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 měl by být hned vedle expanzky, je na něm nahoře pumpička a vedou k němu čtyři hadice--dvě naftové (na 19ku klíč) a dvě vodní (připevněné stahovací objímkou), všechny hadice odpojíš a vytáhneš těleso filtru, pak na stole vyčistíš obal a vyměníš vložku filtru dej olej 10W40, značku si vyber sám edit: ty už tam vodní hadice mít nebudeš, ohřívání bude elektrické..., takže budeš mít na nádobce filtru konektor--rozpojíš ten přívod elektriky [upravil dne 9/4/11 19:02 ozzy56] Tak jsem něco našel ale mam pocit že to palivový filtr není. Asi to je předehřev nafty?Příloha foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepeho135 Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 Už jasem si i objednal knížku jak na to peugeot 205,tak doufám že podle ní i něco opraným? Jinak děkuji moc za rady která mi tady dáte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. duben 2011 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2011 na tom obrázku je palivový filtr, povol ty šrouby nahoře a vyměň vložku filtru máš prasklou manžetu homokloubu, tak ji vyměň, z brzdy nic neteče, je to vazelína z homokloubu [upravil dne 13/4/11 22:43 ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepeho135 Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 ok,pak napíšu jak to dopadlo.Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepeho135 Odesláno 13. duben 2011 Sdílet Odesláno 13. duben 2011 na tom obrázku je palivový filtr, povol ty šrouby nahoře a vyměň vložku filtru máš prasklou manžetu homokloubu, tak ji vyměň, z brzdy nic neteče, je to vazelína z homokloubu [upravil dne 13/4/11 22:43 ozzy56] je tady nějaký podrobný návod,na výměnu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.