marekrobek Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Zdravím všechny zkušené pažouťáky a prosím o pomoc... Až do teď se mi problémy s autem vyhýbaly, ale už 2x se mi stalo, že jsem odemknul auto dálkovým ovladačem a při pokusu nastartovat mi něco cvaklo pod přístrojovou deskou. Auto je pak úplně mrtvé. Nefunguje vůbec žádná elektronika (jako auto bez baterky). Po zhruba 10ti minutách v autě pípne a vše zase naskočí. Nevím kdy se mi to stane znovu, nejhorší je, že takto vyřazené auto ani nemůžu nikde nechat, protože nejde zamknout kufr. Prvně jsem to zkoušel řešit odpojením baterie a kontroloval jsem všechny pojistky. Na první pohled není na autě nic vidět. V servise jsem s autem ještě nebyl. Díky za jakékoli nápady... [upravil dne 13/12/10 19:13 marekrobek] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marekrobek Posted December 13, 2010 Author Share Posted December 13, 2010 Ještě bych můj dotaz doplnil o novou poznámku... Auto už mi nestartuje vůbec V momentě kdy by se měl roztočit startér mi baterka vypoví službu. Jak si mám ověřit jestli je to opravdu baterií a nenašel by se někdo v Brně kdo by mi s autem pomohl? Díky... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bajza206 SW Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 vypadá to na špatnou kostru nebo špatně dotažený plus na baterce stalo se mi uplně to smé jak popisuješ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paric Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Starter ani nezacne tocit ? Neskusal is to na startovacich kabloch natocit (slaba baterka) alebo ak vyhaduzje poistku tak mozno skrat na starteri ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Špatné připojení baterie. Takže svorka plus na baterii, mínus na baterii, mínus na kostře. Teoreticky je možné, že to dělá špatný vnitřní spoj uvnitř baterie - zkus (půjč si) jinou baterii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marekrobek Posted December 13, 2010 Author Share Posted December 13, 2010 Plus na baterce je klasická kovová svorka. Myslím, že ta drží dobře... Na starovacích kabelech jsem nezkoušel. Nemám, ale asi to bude první věc kterou budu muset udělat že? Startér netočí. Cvakne mi pod volantem a vypne proud jakmile otočím klíček do 3. pozice. Pojistky nevyhazuje. Po delším odpojení baterky a znovu připojení mi auto uvnitř pípne a vše začíná od znovu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bajza206 SW Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 dyt ti píšem že je špatnej komtakt na baterce nebo baterka já se přiklánim k těm kontaktum:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Kdybys v okamžiku průseru použil voltmetr, tak to odhalíš hned. Ať se pomocník pokusí o start a drží klíček ve startovací poloze, i když je vše mrtvé. A pomocí volmetru objevíte závadu během 10 sekund. Je taky jiná možnost - otevři si kapotu a po neúspěšném startu (přidrž to několik sekund) jdi ihned zkontrolovat teplotu svorek (i minus na kostru!) - vadná svorka bude teplá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marekrobek Posted December 13, 2010 Author Share Posted December 13, 2010 Měli jste pravdu Záporný pól byl úplně povolený... Pro jistotu jsem oba kontakty ještě trošku očistil a pořádně dotáhnul. Nastartovalo na první pokus Doufám že je po problému a děkuju všem kteří pomohli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bajza206 SW Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.