Beky666 Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Zdravym všechny prosim poradte už sem stoho zoufalej! Nedavno mi padnul motor (Je to přesne peugeot 406 1,9TD) sehnal sem Xantii a vyndal si zní novej motor a přendal do Peugeota...Vše funguje co se týká motoru,ale! Při brždení motorem hlavne když podřadím z trojky na dvojku se začne celé auto strašne třást,klepat....Když auto stojí namístě a mám zataženou ruční brzdu a pouštim pomalu spojku auto se taky začne třást a chvět a klepat uplne stejne jako když jedu a brzdim tim motorem... Čim by to mohlo být? Zjistil sem že je špatný kulový čep dal sem novej pak taky utrženej silemblok v rameni taky sem dal novej...ale furt se to klepe všechny silembloky na motoru sem zkoušel nejak zašponovat jestli bude nejaká zmena a furt stejný...Už fakt nevim...Prosim poradtě..Děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dadadavid Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Menil jsi i prevodovku nebo jen motor?Jsou spravne nastavene vstriky i vstrikovaci cerpadlo?Sedi opravdu vse na svem miste,vse je dotazeno jak ma? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beky666 Posted November 27, 2010 Author Share Posted November 27, 2010 Měnil jsme to i s převodovkou...čerpadlo sem dával ale z toho starého motoru.Ale motor krásně chytá i jede a de plynule...Vše sem kontroloval a vše je tak jak by melo být nic sem nenašel.Nemohli by to dělat poloosi?Jenže je mi divní pročto předtim nedělalo a ted to dělá... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 nevim jestli to neni kravina ale nemůže to dělat spojka? švagr má stejné auto a má nepravidelně sjetou spojku a přo rozjezdu to taky cuká Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beky666 Posted November 27, 2010 Author Share Posted November 27, 2010 Taky me to napadlo ale je divní že když sem přivezl tu xantii jel sem stim 50km tak to nedelalo nic...když přidám víc plynu když to zkoušim na místě se zataženou ručkou tak to nic neudělá..tak je jasný že ten motor pak má větší odpor oproti těm sylemblokum (pokud by to dělal nejakej z nich, ale zdaj se být v pořádku a hlavně mi je divný že by se to takhle projevovalo, horní vypadá absolutně v pořádku u převodovky sem ho zkoušle vymenit z té xantie a ten spodní sice neni novej ale že by byl nejakej vyloženě špatnej taky neni) asi tam zkusim hodit ty poloosi z xantie a pak se uvidi dal no... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beky666 Posted November 27, 2010 Author Share Posted November 27, 2010 a ešte navíc při rozjezdu se to tak neprojevuje jako při brždění tim motorem...hlavně teda když dám z trojky dvojku tak po dobu co pouštim spojku to škube...takže by to i spojka dělat mohla ale je divní že u té xantie to nedělalo...a když třeba rozjedu dvojku dejme tomu na 5O km/hod a pak pustim plyn tak to taky nic neudělá....no když tak o tom ted přemýšlím aby to fakt nebyla ta spojka... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beky666 Posted November 27, 2010 Author Share Posted November 27, 2010 poloosy sem vimenil a je to furt stejné... [upravil dne 27/11/10 14:56 Beky666] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.