Jump to content
  • Aktuální cíle darů

netahne


rgf

Recommended Posts

servisni interval 58 000 ? tam mas asi o nulu navic ne ? Servisni interval je na urcity pocet km ale taky na urcite casove obdobi, tedy napr. 20 000km/1rok, to pocitadlo se pak vynuluje podle toho, co prijde driv. Pak by se mel vymenit olej a olejovy filtr, pripadne i vzduchovy filtr sani.

To ze auto netahne muze byt ciste subjektivni pocit, ktery nemusi byt realny, proste si na zatah auta zvyknes a pak uz se ti nezda tak velky. Spis zalezi, jestli to ted vic zere benzin/olej/vodu nebo to za jizdy cuka, pripadne jine nezvykle projevy motoru.

Kazdopadne muzes zkusit vymenit filtry (vzduchovy, palivovy), svicky (patri tam Bosch FR8KDC) a pak uvidis.

Link to comment
Share on other sites

ja mam podobnej problem na 3.0 140kW taky mi to cmoudi vic nez by mnelo si myslim,mam koupenej katalizator ale jelikoz v Plzni nebil nikdo ochotnej a schopnej vymenit mi ho za univerzalni tak ho budu do vanoc vozit v kufru a pak az pojedu na Sk tak si ho tam vymenim. u mne taky mistami strata vykonu nekdy se mi stane ze kdyz se rozjizdim tak jako by mne ze zadu nekdo drzel :grr taky mi kolisaji mirne otacky

Vymenil jsem:Svicky za NGK BKR6EK (po vymene mi ty otacky prijdou jeste horsi)

Vzduchovej a palivovej filtr

Vycistil klapku a saci potrubi,zkontroloval rampu a zapalovaci kabely vše ok.Uvidim po ty vymene katalizatoru.Mne to olej nežere a spotreba mi prijde taka normalni na 3.0

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...