Guest haxcoxo Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 zdravim, kamarad s 306 kombikem by si chtel nechat upravit prevodovku .. stve jej ze auto po dalnici pri 130 toci pres 3k otacek a je celkem hlucne.. chtel by to castecne eliminovat a zvysit i max rychlost.. slo by to nejak ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benžík Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Nevim, jestli by to šlo, ale byl by zklamaný, že to blbě jede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest haxcoxo Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 pry by mu stacilo kdyby to spadlo na takovych 2500 popripade.. prevodovka z 2.0 hdi nebo 2.1 td by nesedela ? [upravil dne 16/11/10 17:18 haxcoxo] [upravil dne 16/11/10 17:18 haxcoxo] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pug306 Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 no niesom niejaky odbornik ale viem ze taketo zasaby ci do motora alebo prevodovky sa urcite niekde ukazu a nie zrovna v dobrom..... ked je raz pre ten motor urcita taka a taka prevodovka taknetreba spekupovat nad vymenou za nieco ine koli 500otackam.... ale mozno sa tu najde niejaky odbornik ktory ti to vyvrati Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferrari Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Ak ma pamäť neklame, tak pri surfovaní tuto som sa dočítal, že aj 2,0HDi má podobnú prevodovku...ako, teoreticky, na diaľniciach by to bolo možno ok, ale mimo nich nič moc...500 ot je dosť veľký skok...hl. na 5ke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest haxcoxo Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 hlavne ma pridany tlak na turbu i na cerpadle .. aspon teda co rikal.. a planuje i dalsi upravy pro zvyseni vykonu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benžík Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Mam 2.1 a toci mi taky tak 3000 pri 130, mozna 135 km/h. Takze by sis asi nepomohl i kdyby to slo a k necemu to bylo. Nejsnadnejsi bys mel pouzit kola s vetsim prumerem, ale kecal by Ti tachometr. Mel jsem 309 1,9 benzin, dal jsem do nej prevodovku z diesela, po dalnici se s tim jezdilo lip, i s mensi spotrebou, (pri 100km/h otacky klesly cca o 300, coz je dost) ale jinak to bylo na nic. Celkove to bylo horsi a to ta 309 mela jen 910 kg a ten motor mel 110koni. U ty 306 td by to bylo znat jeste vic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deadwood Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 mňa to tiež trochu zaujíma.kolko mu presne točí pri 130 km/h?prev.306 1.9td má stály pomer4.052.prev.306 2.0hdi 3.684.dlžka prevodov okrem 3 rovnaká.ale neviem či bude pasovať príruba,ovládanie spojky...ja rozmýšlam dať prevodovku z 306 lebo moja má stály prevod 4.428 a pri 130km/h točí 3100 zhruba.nerátal som to presne ale odhadom ot.klesnú asi o 300.tiež neviem či to bude o.k. ale na tých prevodovkách je 1 a 2 kvalt strašne krátky. neviem či niekto nemenil na 406 prev. z 2.0 hdi do 1.9 td neviem to na fore nájsť. a prevodovka ML5 čo je v 2.1td je hodne dlhšia tá nemôže točiť pri 130km/h 3000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest haxcoxo Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 no ta jeho kolem tech 3050 - 3100 to bude .. deadwood jestli zjistis vice veci ohledne vymeny napr z hdi tak mi dej vedet.. bylo by to idealni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Tommy Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 já má benzín a při 130ti tam mám 3500otáček.ve 140 skoro 4000.taky mě to pěkně sere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.