martin.holub Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Ahojky, teď jak začky vedra, začal se mi zase objevovat můj starý problém, a sice zdechání na volnoběh ..... Když motor není úplně zahřátý (70-80°) a při jízdě vymáčknu spojku, otáčky rychle spadnou na 0 a motor zdechne .... někdy to dělá častěji, někdy vůbec ... Tak mně napadlo proměřit/zkontrolovat lambda sondu a čidlo vzduchu, poradíte někdo jak ?? můžu na výstupu z lambdy naměřit nějaké hodnoty, proudy nebo něco? a to stejné u toho čidla, dá se nějak zkontrolovat, jestli dávají do ŘJ správné hodnoty. mimochodem, dělá mi zo více při jízdě na LPG (AGSystem DGI - starý systém) Předem díky .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 1 Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 nech si seřídit LPG at ti přidají bohatost směsi jestli máš jen mixer a ne sekvenční vstřik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukasts Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 se sondou na diagnostiku, musel jsem koupit novou, měl jsem podobný problém Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferry Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 lambdu promeris dobre pouze na osciloskopu, kdy vystupni signal musi rychle oscilovat kolem hodnoty 0.5V ( min znamena bohatsi smes, vic naopak chudsi smes), pokud lambda dava trvale napeti kolem 0V nebo naopak pres 1V, pripadne oscilace okolo 0.5V je pomala, je lambda KO, udavana zivotnost vyrobcem je cca 100-120tis km, realna je samozrejme vyssi, ale uz neni zarucena a zavisi na podminkach provozu daneho auta. Pri provozu na LPG signal do benzinove RJ nejde, resp. je nahrazen nejakym emulovanym signalem od RJ LPG. Samotny skutecny signal z lambdy by mel byt vyveden na samostatny konektor s bilym dratem, ktery couha z kabeloveho svazku RJ plynu, na tom by se dalo merit tim zminenym osciloskopem. K tomu chcipani, myslim, ze by to mohl delat zaneseny ventil LPG na vysokotlakem vstupu do vyparniku. V samotnem vyparniku take muze byt olejovy kondenzat z LPG, ktery pak castecne zabira misto plynu, takze by ho chtelo pripadne vypustit vypoustecim sroubem na spodni strane vyparniku. Chcipani pak taky dela spatna membranka ve vstrikovaci, ale to jsme myslim spolu uz resili, jen si ted nepamatuju, k jakemu zaveru jsme dosli [upravil dne 19/7/10 Ferry] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.