kodajz Odesláno 26. únor 2010 Odesláno 26. únor 2010 ahoj, mám problém, už mě nebaví otvírat dokola tu těžkou klapu kufru, chtěl bych namontovat dvě křídla. Půjde to? Nedělal to už někdo? Citovat
serzo33 Odesláno 2. březen 2010 Odesláno 2. březen 2010 heeeeeeeeeeh tiež som nad tym rozmyšlal,podla mna by nemal byt problém,možno iba tak s elektrikou v dverách:myslim Citovat
kodajz Odesláno 3. březen 2010 Autor Odesláno 3. březen 2010 Díval jsem se jak jsou ty křídla uchycené, museli by se přesně rozměřit díry pro šrouby, to myslím není problém. No a pak ještě sehnat co nejlevněji ty dveře i se zámkama v káře. Elektrika je v poho i když nejsem elektrikář. Ty káble tam už jsou jen je správně natáhnout. Citovat
ozzy56 Odesláno 3. březen 2010 Odesláno 3. březen 2010 nejsou ty díry (závity) pro panty na každé kastli ??, přece si můžeš vybrat,jaké dveře vzadu chceš...,tak to bylo pár let zpět,když jsme je kupovali do firmy... Citovat
kodajz Odesláno 3. březen 2010 Autor Odesláno 3. březen 2010 Já jsem se koukal a díry nemám. Je le možnost při koupi si vybrat jaké dveře chceš, to vím. Ale já tam díry ani závity nemám. Citovat
roman_d Odesláno 5. březen 2010 Odesláno 5. březen 2010 tak ...dodělat zpětně asi ne, protože pod těma pantam je výztuha a ten plech co tam je to podle mě neunese...máme obě jak křídla tak jednnoduchý a jsou tam rozdíly... Citovat
grog Odesláno 9. březen 2010 Odesláno 9. březen 2010 Já bych to zase tak černě neviděl.Myslím,že to předělat půjde. Nechal jsem to dříve dělat v Renaultu Kangoo a v pohodě.Chce to ale šikovného mechanika. Citovat
kodajz Odesláno 10. březen 2010 Autor Odesláno 10. březen 2010 taky si myslim, ze to pujde predelat. Obvolam vrakoviste, kauknu i do POlska, pohledam kridlove dvere co nejlevneji a pak napisu co a jak. Citovat
grog Odesláno 10. březen 2010 Odesláno 10. březen 2010 Taky jsem to tak řešil, dvéře z vrakoviště, panty převařit, možná ještě předělat polohu zámku v podlaze atd. Tehdá mě to vyšlo na 17tis. Kč. Citovat