Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Recommended Posts

Odesláno

Díval jsem se jak jsou ty křídla uchycené, museli by se přesně rozměřit díry pro šrouby, to myslím není problém. No a pak ještě sehnat co nejlevněji ty dveře i se zámkama v káře. Elektrika je v poho i když nejsem elektrikář. Ty káble tam už jsou jen je správně natáhnout.

Odesláno

nejsou ty díry (závity) pro panty na každé kastli ??, přece si můžeš vybrat,jaké dveře vzadu chceš...,tak to bylo pár let zpět,když jsme je kupovali do firmy...

Odesláno

tak ...dodělat zpětně asi ne, protože pod těma pantam je výztuha a ten plech co tam je to podle mě neunese...máme obě jak křídla tak jednnoduchý a jsou tam rozdíly...

Odesláno

Já bych to zase tak černě neviděl.Myslím,že to předělat půjde. Nechal jsem to dříve dělat v Renaultu Kangoo a v pohodě.Chce to ale šikovného mechanika.:)

Odesláno

Taky jsem to tak řešil, dvéře z vrakoviště, panty převařit, možná ještě předělat polohu zámku v podlaze atd. Tehdá mě to vyšlo na 17tis. Kč.

Odesláno

v podlaze je překryvací lišta na zámky...takže doplnit zámek...klapačka má jeden..

no za tu práci, peníze, a riziko reznutí bych se na to osobně vyprnul... toť můj názor

Odesláno

jestli nejsou na karoserii připravená místa pro uchycení pantů dveří, určitě bych to nepředělával,ta místa jsou dobře vyztužena profily plechu--přišroubovat panty jen tak do plechu, to opravdu néé...:myslim

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

• Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku