Jump to content

2.0HDi 100KW bez FAP a chiptuning


brade
 Share

Recommended Posts

Co jsem si zvykl na výkon svého miláčka, poohlížím se po možnostech zvýšení jeho výkonu - ale ne za cenu možné devastace důležitých částí.

Některé firmy chipují max. na 120KW, jiné na 125KW a jiné tvrdí, že 130KW je v pohodě a motor by zvládl více.

Na jakou hodnotu je vhodné tenhle motor chipovat, aby se stále udržel dobrý poměr výdrže součástí a výkonu?

Jak to bude s kouřivostí když nemám FAP? Nebude to pak čudit i na volnoběh? :)

Díky všem odborníkům z téhle branže

Link to comment
Share on other sites

Ověř si na brzdě před a po chipu kolik ti vlastně přidaly ale ne u té firmy která ti to bude chipovat.....jestli chceš za zaplacené peníze mít odpovídající službu tak před a po a nic té firmě co to bude chipovat neříkej že to máš změřené atd.

Jo a kup si do zásoby tak ze 2 turba.....:D:D:D, a počítej že jestli tam nacpeš těch pochybných 130kw tak z toho budou lítat brikety.....a zvykněte se u tak těžkých aut jako je 407 dívat na Nm a ne na Kw......Kw ti budou k hovnu když nebudeš mít odpovídající Nm......

Link to comment
Share on other sites

Turbo jde fakt rychle dohajzlu? Přemýšlel jsem také o tom bitpoweru, ty jsi tam jel s tím, že budeš zvyšovat kroutící moment nebo ti to upravovali jako celek? Tj. lze říci, že chceš upravit kroutící moment a výkon ponechat cca stejně?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...