Jump to content

kontrolka air bag


Travizik
 Share

Recommended Posts

Mám dotaz, dnes mi začala na palubce pískat a trvale svítit kontrolka air bag. Mám 307 SW - 2002 r.v.. Po nastartování se kontrolka normálně rožne, zhasne. Asi po dvou sekundách se rozsvítí a píská. Zkoušela jsem vypnout motor a znovu nastartovat, ale pořád to samé.

Na fóru píšou, že by to mohl být špatný kontakt někde pod sedačkou:myslim? Někde pod kobercí?

Poraďte, kdo máte podobnou zkušenost. Díky

Link to comment
Share on other sites

keď sa zohneš pod sedačku tak tam uvidíš konektory, sú pripevnené o spodok sedačky. Určite tam budeš mať konektor na pyropási, a ak máš bočné airbagy a vyhrievanie sedadiel tak dalšie 2 konektory. Na airbagy a na pyropási by mali byť oranžové káble a konektory aj pod vodičovou a aj pod spolujazdcovou sedačkou.

[upravil dne 28/8/09 marko306]

Link to comment
Share on other sites

Mně se to stalo taky, konektory pod sedačkou byly v poho, šmejdil sem po kabelech a nikde nic..

Nakonec jsem drábnul do kabelů které vedou do jednotky bsi a kontrolka zhasla. Zřejmě byl některý s konektorů zaoxidovaný.

Link to comment
Share on other sites

Chlapi mám tři dny to samé a rozhodně jsem zajel do servisu na diagnostiku. Tam mě nepotěšili, zjistili \"vadný COM\", což je nějaký spínač pod volantem a prý se musí vyměnit celá sestava páček, cca za 8000. To teda nehodlám, nedávno jsem dělal spojku za 20 tKč. Naštěstí poblíž mého bydliště je peugeot servis, který to prý umí opravit bez té celé výměny. Jdu tam v pondělí, tak uvidím. Na špatné kontakty bych moc nedal.

To Kamif: kam jsi \"hrábnul \" na kabely k BSI?

Link to comment
Share on other sites

Chlapi:D, tak děkuji za odpovědi, zítra na to kuknem, snad to bude jen ten kontakt. Před půl rokem jsme měli zaoxidovaný kontakt na zámku v kufru - nešel otvírat. Tak jsme to očistili a jelo to ...tak třeba to bude tak jednoduché i s tím air bagem.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Velickin

Chlapi mám tři dny to samé a rozhodně jsem zajel do servisu na diagnostiku. Tam mě nepotěšili, zjistili \"vadný COM\", což je nějaký spínač pod volantem a prý se musí vyměnit celá sestava páček, cca za 8000. To teda nehodlám, nedávno jsem dělal spojku za 20 tKč. Naštěstí poblíž mého bydliště je peugeot servis, který to prý umí opravit bez té celé výměny. Jdu tam v pondělí, tak uvidím. Na špatné kontakty bych moc nedal.

To Kamif: kam jsi \"hrábnul \" na kabely k BSI?

Otevřel sem pojiskovou skříň, pomačkal dráty a pohýbal s konektorama co jsou připojené do jednotky.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...