Jump to content
  • Aktuální cíle darů

!!! auto nejede !!!

johnn_y

Recommended Posts

Zdravím. mám velkej problém. v pátek jsem se vracel z opavy do krnova, jel jsem na 5 pak jsem chtěl předjet tak jsem podřadil na 4 seplo turbo ale najednou to strašně zarachotilo a spadly otáčky tak jsem dojel ke krajnici ale když jsem chtěl nastartovat tak to neslo a když se to podarilo tak to rachoti jako traktor a motor smrdí spáleninou, nevíte čím to je??? Mám peugeot 406 2.1TD

Původně zaslal: johnn_y

a jde to nejak spravit nebo musi byt nove rozvody.... nevim jsem laik. předem děkuji

no pocitej jestli skocil rozvodak a zarachtalo to ....

budou zvohybany ventily

muze bejt praskla vacka

i hlava muze byt ko

ale takhle je to jen teorie

le jelikoz si psal ze to je jak traktor

tak bych rek ze jen skocil a mozna si tuknul o ventily nebo to odnesl konik na ventile.

mozna to jen skocilo a da se remen a bude ok (ale s tim moc nepocitej)

Původně zaslal: johnn_y

Zdravím. mám velkej problém. v pátek jsem se vracel z opavy do krnova, jel jsem na 5 pak jsem chtěl předjet tak jsem podřadil na 4 seplo turbo ale najednou to strašně zarachotilo a spadly otáčky tak jsem dojel ke krajnici ale když jsem chtěl nastartovat tak to neslo a když se to podarilo tak to rachoti jako traktor a motor smrdí spáleninou, nevíte čím to je??? Mám peugeot 406 2.1TD

Uff nezavidim, podobne sa mi stalo pred rokom, tiez pred vianocami...mal som vsak stastie bolo to len preskocene cerpadlo, rozvody nemali ani 10tkm, tak tam siel len novy remen. Odvtedy 20tkm pokoj, ale uz nemam taky dobry pocit..raz darmo, nechalo ma:D Tak drzim palce aby si to vyriesil co najlacnejsie a co najrychlejsie.

Uf ked su dobre rozervane, tak se obavam, ze oprava sa bude asi urcite daleko presahovat 10 000 ... Ale bodaj by to tak nebolo...

Kamaradovi odjel rozvodak na 406 2.1 SVDT ci jak se to pise, a 40 000 Sk v prdeli ... Samo ze se mu tam po*ralo vse co se mohlo...

Původně zaslal: jack 306