johnn_y Odesláno 17. listopad 2008 Odesláno 17. listopad 2008 Zdravím. mám velkej problém. v pátek jsem se vracel z opavy do krnova, jel jsem na 5 pak jsem chtěl předjet tak jsem podřadil na 4 seplo turbo ale najednou to strašně zarachotilo a spadly otáčky tak jsem dojel ke krajnici ale když jsem chtěl nastartovat tak to neslo a když se to podarilo tak to rachoti jako traktor a motor smrdí spáleninou, nevíte čím to je??? Mám peugeot 406 2.1TD Citovat
johnn_y Odesláno 17. listopad 2008 Autor Odesláno 17. listopad 2008 a jde to nejak spravit nebo musi byt nove rozvody.... nevim jsem laik. předem děkuji Citovat
Guest PP205 Odesláno 17. listopad 2008 Odesláno 17. listopad 2008 Původně zaslal: johnn_y a jde to nejak spravit nebo musi byt nove rozvody.... nevim jsem laik. předem děkuji no pocitej jestli skocil rozvodak a zarachtalo to .... budou zvohybany ventily muze bejt praskla vacka i hlava muze byt ko ale takhle je to jen teorie le jelikoz si psal ze to je jak traktor tak bych rek ze jen skocil a mozna si tuknul o ventily nebo to odnesl konik na ventile. mozna to jen skocilo a da se remen a bude ok (ale s tim moc nepocitej) Citovat
johnn_y Odesláno 17. listopad 2008 Autor Odesláno 17. listopad 2008 zitra hnedka se pokusim zjistit jestli je to tim ale i tak diky za radu... tedka pred vanocema je to pech mit auto odstavene Citovat
jack 306 Odesláno 17. listopad 2008 Odesláno 17. listopad 2008 he ta cesta z opavy do krnova je nějaká zakletá kamošovi na golfu IV praskl rozvoďak a to ještě měl mnoho Km čas Citovat
johnn_y Odesláno 17. listopad 2008 Autor Odesláno 17. listopad 2008 jo ja taky mel cas cca nejakych 50 tis.... ale co člověk s tim nadělá ... vůbec nic když to přijde tak to příjde Citovat
johnn_y Odesláno 17. listopad 2008 Autor Odesláno 17. listopad 2008 Tak dneska na to koukly a jsou hodne rozervane rozvody a v tydnu udivim co bude dál na motoru. Citovat