reboot Posted August 29, 2002 Share Posted August 29, 2002 Hele, Ty máš známého s PC? Těžce závidím. Kdysi mi nedržely otáčky, byla to Lambda, na faktuře ze servisu byla diagnostika cca 1800,- Vždy? ta černá skříňka má určitě standartní sériový rozhraní (asi RS485, či RS232).A to jejich spec. diagnostický zařízení je pouze notebook v nerozbytný krabici.Dá se někde získat ten diagnostickej SW? V normálním pécéčku to musí s převodníkem úrovní chodit taky. Má někdo možnost ten SW stáhnout, či víc info,jak to funguje? (mám řídící jednotku Bosch, vícebod). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LK7R Posted August 29, 2002 Share Posted August 29, 2002 mrknu na webu treba neco najdu cece Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
griffin Posted August 31, 2002 Share Posted August 31, 2002 Diagnostika sa nerobi cez standardne rozhranie, ale tak ze napichne sa priamo konektor z pocitaca do motoru pomocou T-konektoru a tam sa sleduju vsetky hodnoty. Aspon tak sa to robilo na mojej 405 gri r. 1990. Je to naprd vyriesene, lebo som potreboval robit diagnostiku za jazdy a to je teprve sranda :-). Neviem ako je to na navsich vozoch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PavelB Posted October 7, 2002 Share Posted October 7, 2002 Jo u novějších aut (tušímod 92) to neni zas tak těžké, s převodníkem to jde i na PC. Koukni na net něco jsem tam kdysi viděl. Snad by to u novějších aut mělo být standartní rozhraní, kódz závad i kom. protokol. Pozná se to podle přip. konektoru, pokud máš takový podobný CENTONICSu (konektor na tiskárně) tak to myslím půjde. Dej vědět jestli se ti to nějak podaří. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.