Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

predna naprava


lubo1978

Recommended Posts

caute. chcem poprosit o radu. vrzga mi predna naprava. ked zaprsi a niekde sa dostane voda zacne to po prejazde nerovnosti vrzat. zaboha neviem prist nato co to vrze. ked sa snazim auto rozkyvat rucne tak nic nepocut. ked auto vyschne tak to vrzne len sem tam. nemate niekto podobnu skusenost? za kazdu radu dakujem. ide o 307 1,6 16v benzin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som bol dokonca v jame a dvaja kamosi skusali rozkyvat auto a nic. vsetko sa zdalo OK. takto som bol pod autom asi 5x. tiez bol podvozok mokry. mam troska podozrenie bud na ulozenie ramena alebo na ulozenie tlmica. no nechce sa mi menit dobre veci a skusat menit vsetko mozne. chcem mat ako taku istotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozývají se mi zvuky z přední nápravy při otáčení volantem doleva i doprava při stání na místě. S vodou to sice nemělo nic společného, ale zjistili mi odešlá ložiska v horním uložení McPhersonů. Takže se pružiny nějak třou a ozývá se to dost silně. Prý okamžitě opravit, zažili prý i prasklé pružiny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je to povrzávání při sešlápnutí spojky (rozjezd na jedničku, přeřazení na dvojku), tak to můžou být silentbloky motoru (většinou ten spodní). Stačí prý prostříknout silikonem a je ticho. Mě to chvíli povrzávalo, ale pak to asi po 14ti dnech samo přestalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nie nevrzga to pri radeni ale pri pruzeni. hlavne ked je mokro to staci aj mala nerovnost na ceste a ked je sucho tak na polnej ceste ked je velka jama tak to sem tam vrzne tiez. nechapem co to je. skusal som uz asi vsetko no menit jednu suciastku za druhou sa mi nechce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem musel vyměnit držáky předních tlumičů, vrzalo to při zatáčení a zvuky, jak se přemáhaly pružiny, se nesly celým autem. Už jsem zároveň na doporučení nechal vyměnit př. tlumiče (ještě nebyly úplně špatný, ale když už se to rozebíralo..) Mám najeto 165 tkm. Už jste to někdo taky měnil? Stálo to 5200 bez DPH.

Jinak zatím nemám problém ani s FAPem, turbem apod. (Ťukám na dřevo)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Bol som na prehliadke v peugeote (za 99 Sk). Zistené= výmena pravého guľévého čepu.

Idem vymeniť obydva čepy. v zakrutach na kockach mi to klepe. čep ramena 502sk x 2 = 1000Sk. Asi vymenim aj tyčky stabilizatora. nakoniec geometria.

. po vymene napišem kolko a kde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Mam podobny problem, za mokra ked zatacim do leva (v pravo se to mene ozyva) neco mi bouchne pri nohach v oblasti prednej napravy, v servisu vse skontrolovali nekolikrat a nevjedi co to musze byt. Neni to zvuk vrzani ale skor takova rana jako kov na kov (tupy zvuk) len pri prejezdu nerovnosti. Mate s tym nekdo skusenosti co to muse byt.

Thx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

me to vrze nezavisle na pocasi a to na nerovnostech a trochu pri rozjezdu....ale bohuzel mam podobnou zkusenost, kdyz je auto v klidu a rozhoupu ho tak zadny vrzani, nic :bacha

Pak se to blbe hleda, no a ja s tim jezdim uz asi pul roku :nevim Chystam se na to koncem leta...ted proste neni cas ani gengy :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Zdravím, taky mi to za děště vrže a taky nic nezjistili. Byla jsem na STK, aby mi to zkontrolovali, že tam někde něco klepe a vrže a nic, prý je všechno v pořádku, tak to nějak neřeším, teda aspoň né teď. Možná časem, pokud se to bude zhoršovat. Jen je zajímavé, že to dělá jen za deště. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lubo1978

prosim ta Ivona a sktorej strany ti to vrzga? ja to pocujem od spolujazdca z predu.

Jak kdy, vrže to tak nějak všude, při každém zatočení nebo nerovnosti, ale jen za deště. Ale taky se mi zdá, že víc u spolujezdce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest joseffiedler

koupil jsem si 307SW v r.2004 a vrzání při přejezdu nerovnosti(jedno kolo hore)bylo první, co jsem řešil. Dělají to třmeny na nápravnici,co drží stabilizátor. Jsou na jedné straně přišroubované a na druhé jen zaháknuté. Když se to zkroutí,na zaháknuté straně se to posune a to je ten zvuk . Nejlepší je tam dát bod CO a je po problému. Oni ušetřili na nápravě 2 šrouby . Zajímavé je ,že stejným problémem trpěli údajně 1.Favoriti,než to předelali na 2 šrouby. Mám to zabodované od 3/2004 a ani vrz.:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to neviem ci to je zrovna moj problem. skusal som tie ulpzenia stabilizatoru premastit vazelinou a tam kam si dak ten bob CO som podlozil gumu. nepomohlo to. asi to nebolo ono. este sa nato raz pozriem ale neviem neviem. kazdopadne dakujem za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

NĚCO NAŠEL A TAK SE PODĚLÍM :super Je to přeloženo

307 Přední zavěšení Hluk

Model: 307 až DAM 9617

Problem: Problém:

A creaking noise can be heard from the front suspension, particularly at manoeuvering speed and over uneven gradients imposing torsional pressure to the sway bar (anti-roll bar). A skřípání hluku může být slyšeli od předního odpružení, zejména v manoeuvering rychlost a přechody přes nerovnoměrné uložení kroutícího tlak na pozici bar (anti-stabilizátor).

Solution: Řešení:

Remove both sway bar bearing caps and apply grease to the front pressure points. Odstranit jak ovlivnit bar s objímkami a použije vazelína na přední tlakové body. See pictures below. Viz obrázky níže.

Ensure the torsion bar is fitted in the correct position to prevent contact with the suspension frame. Zajistit krut bar je namontována ve správné poloze, aby nedošlo ke kontaktu s odpružení rámu.

The recommended tightening for the bearing cap is 104 nm Doporučená zpřísnění pro ložiska strop je 104 nm

IMPORTANT! Upozornění! Do not grease the rubbers. Nenechte si namažte pryží.

Výše: 307 Přední zastavení křížové člen ukazující pozici bar a ložisek.

Především: V 2 ložiska čepice, které budou muset být odstraněny. On the left part the marking at the pressure point can be clearly seen. Na levé straně značení v tlaku bod je jasně vidět. Apply grease as indicated on the picture and refit the caps. Použít mastnoty, jak je uvedeno na obrázku a seřídit CAPS.

Production Solution: Výroba Řešení:

From DAM 9618 a bearing cap with plyurethane coating in the critical area is used. Od DAM 9618 ložiska čepice s plyurethane vrstev v kritické oblasti se používá.

Part number for the modified component: 509749 Číslo dílu pro modifikované složky: 509749

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...