Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Potreboval bych poradit a jsem absolutni laik, dulezity pro me je, aby to umelo kamionovou dopravu a byly levne a jednoduse k stazeni pripadne aktualizace novych map. Tayky by se siklo, kdyby to znalo celou EU a cena asi tak do 9.000,- Diky za tipy a rady, na co si dat pri koupi pozor:papa

Odesláno

Jukni a pročti www.POI.cz Je tam spousty povídání o navigacích...

Já mám TT 920 mapa Western an Central Europe, max spokojenost, ale TT neumí rozpoznat typ vozidla, to umí myslím MIO, Tak jukni na to POI.CZ a určitě se dočteš to co potřebuješ...;)

Odesláno

Koukni SEM, ale výběr bude asi na Tobě. Vždy je doporučeno si ji třeba vyzkoušet, protože to co sedí jednomu, nemusí sedět druhému:nevim Jinak souhlas s RychJ-1, mám TomToma a max. spokojenost:D

Odesláno

pokud to chces do TIR ,tak ti doporucim spis starsi notes a do toho navi program, muzes na tom koukat na filmy,hned si zpracovavat foto a parit hry,kdyz nekde zkejsnes. nekde uz jsou pristupovy body na wi-fi, tak mas i net a vse v jednom. ja sebou vozil notes a rozhodne bych ho bral zas.:papa

Odesláno

Jo jo TomTom je fakt třída, ale jak jsem psal s tím rozpoznámí vozidla má problém, takže tě může (což se mi občas stane) táhnout i cestou necestou...Ale v dodávce je to jedno, vždycky se nějak vymotáš...:D

Odesláno

Prave, nechce se mi pak couvat X km, protoze se nevlezu pod most a pod. S tim notasem je to docela dobrej napad, ale asi bych se nevesel do me cenove relace, no. O tomtomech jsem prave slysel spoustu dobrech, ale prej si s tema kamionama moc netyka. Mio jsem dneska drzel v ruce, myslim tip C 520, ale nechci nic uspechat.

Odesláno

Bohuzel jsem fakt v tomto smeru uplne mimo misu, takze mi to jejich povidani vubec nic nerika. Jsem svym zpusobem hracicka, takze na vsechno casem prijdu, ale jak rikam, nechci se pak nekde sblizovat treba s mostem.

Odesláno