Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Na těch našich silnicích, to je situace pod psa...


Marcel505

Recommended Posts

Původně zaslal: Stánička 15

ha ha ha :o:):potlesk:potlesk:potlesk už se těším na sraz,určitě tam bude taky veselo jako tady ha ha hyhy:o:potlesk:potlesk:):)

To si piš....:D:D:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ha ha hy hy ,kdo mě poradí v kolik hodin :o:):o:papa:papa:papa začínají ty krásné srazy,už se těším, :papa:) bude to můj první sraz,ale bi když jsem nováček pro outíčko udělám všechno,je to můj druhý miláček:super

:):o:o:potlesk:potlesk:potlesk prosím poradťe mi ,kdo mi prozradí koklik musím zaplatit,když chci apartmán na 4 dni,:papa:papa:papa,snad je ještě volný :):ohaha hyhy ,neumím spinkat ve stanu díky,už jsem to zapoměla.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Stánička 15

Ha ha hy hy ,kdo mě poradí v kolik hodin :o:):o:papa:papa:papa začínají ty krásné srazy,už se těším, :papa:) bude to můj první sraz,ale bi když jsem nováček pro outíčko udělám všechno,je to můj druhý miláček:super

:):o:o:potlesk:potlesk:potlesk prosím poradťe mi ,kdo mi prozradí koklik musím zaplatit,když chci apartmán na 4 dni,:papa:papa:papa,snad je ještě volný :):ohaha hyhy ,neumím spinkat ve stanu díky,už jsem to zapoměla.......

Mrkni do Připravovaných srazů do Seč-oficiální zvadlo... Nebo tak nějak a tam se dočteš vše potřebné..:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HY hY HE he:o:mrk:papa:papa:papa KoudaK moooocinky dík, :potlesk:potlesk:potlesk:potlesk:potlesk už to hledám, toto forum bude :potlesk:):) i můj druhý domov,nějak se mi tu :potleskzačíná lííííbit,koupila jsem si Peugeotek 407 ,abychom se mohla zůčastnit,ráda jsem četla vaše zážítky hyhy hehe....:potlesk:potlesk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Stánička 15