Radek Posted August 1, 2002 Share Posted August 1, 2002 Potrebuji poradit. Kdyz se ochladi, tak pri jednom zhaveni motor sice naskoci, ale jakoby zakopne a z vyfuku vyjde oblak bileho koure. Motor je 1,9TD r.v.98/do jednoho vstriku vede kablik asi el.predvstrik/ ma najeto 70 000km, zhav.svicky jsou nove, vstriky jsou serizene. Cim to muze byt? Moc mne nestraste. P.S. Kdyz zhavim 2x je vse v pohode. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludom Posted August 6, 2002 Share Posted August 6, 2002 Aj ked su nove zhavice, moze byt niektory z nich vadny, skus po jednom odpajat privody na zhavice a zistis pri startvani, ci to spravi. Voda sa nahodu netrati? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek V. Posted August 12, 2002 Share Posted August 12, 2002 Diky za radu. Voda se neztraci a s tema svickama to zkusim, ale bude to nadlouho, protoze kdyz jednou nastartuji, tak uz pak naskoci v pohode. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PavelB Posted October 7, 2002 Share Posted October 7, 2002 Mám podobný problém na PARTNERovi 1.9D, motor DW8. Pokud je zima motor sice naskočí, ale chvíli brblá a rachotí cca. 5s a poto je to OK, pouze při prudším přidání v prvních 300 m jízdy to občas škubne. Pokud nechám déle zapnutý klíček (žhavení pracuje i po zhasnutí kontrolky) chytne to lépe. Co je divný že i teplý to chytá na hodně otočení, ane jako dříve jen na "škubnutí". Tento problém mám po tom co mi to kolegove v praci zadreli a motor je po oprave. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kortez Posted November 24, 2002 Share Posted November 24, 2002 Měl jsem podobný problém u mého 306 TD. Motor chytne na brknutí ale asi po 3s to začne kuckat a vynechávat. Kontroloval jsem tlaky dal jsem nový žhavýcí svíčky a kontroloval jsem vztřiky a dal jsem nový vzduchový filtr. Vše OK ale dělalo to stále. Potom jsem na to přišel když jsem chtěl čistit sítko v nádrži a zjistil že nemám spony ani na jedné hadici k a od nádrže. TZN. přisávalo si to asi vzduch. Od té doby to běží jako hodinky. Třeba vám to pomůže zatím ahoj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jki Posted December 30, 2002 Share Posted December 30, 2002 A co znamena, ked sa straca voda ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek V. Posted December 30, 2002 Share Posted December 30, 2002 Buď je porušený někde chladicí okruh a jestli ti přibývá olej, tak je to těsnění pod hlavou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jano306 Posted January 2, 2003 Share Posted January 2, 2003 AK SA TI STRACA VODA MOZE TIECT DO VALCA ATO VYSVETLUJE TEN BIELI DYM Z VYFUKU "TO MOZE BIT LEN DOMIENKA!" TAKTIEZ ZALEZI AJ OD ZHAVYCOV JE ICH VIACERO TYPOV MAS TAM TIE SPRAVNE??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jano306 Posted January 2, 2003 Share Posted January 2, 2003 AK SA TI STRACA VODA MOZE TIECT DO VALCA ATO VYSVETLUJE TEN BIELY DYM Z VYFUKU "TO MOZE BYT LEN DOMIENKA!" TAKTIEZ ZALEZI AJ OD ZHAVYCOV JE ICH VIACERO TYPOV MAS TAM TIE SPRAVNE??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek V. Posted January 3, 2003 Share Posted January 3, 2003 Jano306: můžeš mi napsat podle čeho se poznají dobré žhavky od špatných? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jki Posted January 3, 2003 Share Posted January 3, 2003 Dobre zhavice identifikujes velmi lahko. Vyberies, pripojis na 12 V a do 5 sec. sa musi spicka rozzhavit na konci zhavica. Ak na inom mieste, alebo za dlhsi cas, mozes zhavic vyhodit. Je dobre zhavic dotahovat momentom, ak to pretiahnes, tak dost velky pruser. Skontroluj si aj napatie na privodnom kabli na zhavicoch. Je asi dobre tam mat dobry kontakt kvoli vyssiemu odberu prudu. A co sa tyka vyrobcu - jednoznacne Bosch - do P405GRDT kus za 410 Sk. A ak menis jeden, tak potom je dobre vsetky a rovnakeho typu a vyrobcu. Pred montazou noveho zhavica si vzdy skontrolujem to rozzhavenie tej spicky. Je to lepsie, ako to znovu rozoberat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek V. Posted January 4, 2003 Share Posted January 4, 2003 jki děkuji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jano306 Posted January 7, 2003 Share Posted January 7, 2003 dobre info od jikiho :)fakt dobre -len malicko doplnim zhavice sa daju merat aj na otpor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dydzej Posted January 9, 2003 Share Posted January 9, 2003 Jano306, jaky odpor ma mit dobry a jaky uz nacaty zhavic? Dost by mne to zajimalo, protoze u 605 je ke 2 z nich pristup jak k penezum , takze bych zhavice nejradeji zkontroloval primo v aute, staci uz jen to, ze budu muset odsroubovat ten kablik... Dydzej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jki Posted January 10, 2003 Share Posted January 10, 2003 Dydzej: zly zhavic bude mat odpor nekonecny. A odpor dobreho zhavica bude asi do niekolko ohmov. Ale mozem to pozriet presne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.