alhanak Odesláno 24. listopad 2007 Sdílet Odesláno 24. listopad 2007 potřeboval bych poradit. Občas se mě pomalu vrací plyn. Pedál pustím, normálně se vrátí, ale reakce nastane až třeba za 3 vteřiny. Po těch 3 vteřinách to většinou zareaguje okamžitě, čili jako bych prudce sundal nohu z pedálu plynu a tudíž to škubne...... poradí mě někdo co s tím? Myslel jsem, že se zadrhává lanko, tak sem tam kápl brzdovky...... ale moc to nepomohlo..... mám P206, 1.4, clima, r.v. 1999 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepekarita Odesláno 24. listopad 2007 Sdílet Odesláno 24. listopad 2007 a jak to vypada kdyz vyradis??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alhanak Odesláno 25. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. listopad 2007 vyřazení na to nemá vliv. když vyřadím, tak to normálně hučí těch pár vteřinek jako bych přidával plyn........... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrVain Odesláno 25. listopad 2007 Sdílet Odesláno 25. listopad 2007 skus pridat,ubrať plyn priamo na motore ako sa to bude správať??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alhanak Odesláno 12. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 tak já nevím čím by to mohlo byt. někdy to dělá, někdy ne.... už su z toho docela otrávenej. Nechcu s tím do servisu pokud by to byla nějaká prkotina. Neví někdo čím by to mohlo byt? V lanku snad chyba byt nemůže. Že by pedál nebo nějaký čidlo? Prosíííííííím pomoooooooooc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alhanak Odesláno 10. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Nedávno sem tady četl, že motor drží vysoký otáčky. Myslím, že by to mohl byt i můj případ. Třeba prvních 5 minut když jedu, tak to drží tak 1800 otáček. I při volnoběhu. Po cca 5 mminutách už to drží na volnoběhu 1100 a až se motor zahřeje, tak klasickejch cca 900. Sem tam je odezva na puštění pedálu plynu třeba 2 sekundy. Auto pak logicky trochu cukne. Sem tam to prostě přidává plyn samo a drží otáčky. Jedu třeba furt 50kou po městě aniž bych měl nohu na plynu. V létě ani na podzim to nedělalo. Buďto se to nějak reguluje automaticky jak tady někdo psal a nebo bude někde chyba. Jestli potenciometr škrtící klapky nabo samotná škrtící klapka........ Může mě někdo poradit? Teda hlavně kde najdu ten potenciometr nebo škrtící klapku. V knížce Jak na to to nemůžu najít.... dík moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamen22 Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 A skusal si to co ti poradil Mr. Vain? Původně zaslal: alhanak tak já nevím čím by to mohlo byt. někdy to dělá, někdy ne.... už su z toho docela otrávenej. Nechcu s tím do servisu pokud by to byla nějaká prkotina. Neví někdo čím by to mohlo byt? V lanku snad chyba byt nemůže. Že by pedál nebo nějaký čidlo? Prosíííííííím pomoooooooooc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alhanak Odesláno 10. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2008 jo zkoušel sem to. je to stejný. kdybych věděl kde je ta škrtící klapka nebo potenciometr škrtící klapky, tak můžu bádat dál, ale buďto su slepej nebo blbej. V knížce je to popsaný strašně stručně..... dokáže mě někdo poradit kde tu klapku nebo potenciometr mám hledat? třeba i obrázek by pomohl....... nebo to může být něčím jiným? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standa Odesláno 10. leden 2008 Sdílet Odesláno 10. leden 2008 Mám sice 306 s 1,6 motorem model 98, ale řekl bych, že to bude stejný. Měl jsem stejný problém-škrtící klapka-sací potrubí bylo zaprasený šmírem a klapka někdy dolehla a někdy zůstala pootevřená. Takže jsem to rozdělal a vyčistil technickým benzínem,ale určitě na to existuje i jiný čistidlo. Má se to prý čistit pravidelně. V sacím potrubý jsou čidla a ty by taky měli být čistý. Co se týče lanka od pedálu-nedoporučuji mazat-v bovdenu je teflonová nebo silikonová vložka a na ni by se olej dostat neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alhanak Odesláno 11. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2008 jak ta škrtící klapka vypadá? kde ju najdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamen22 Odesláno 11. leden 2008 Sdílet Odesláno 11. leden 2008 Teleso skrtiacej klapky je vacsinou kovovy odliatok. Ak si pozres kde ti konci lanko plynu v motore tak byva zatocene v plastovom koliesku ktorym pri pridani plynu lanko otaca. To koliesko je narazene na ticke ktora prechadza telesom skrtiacej klapky a konci v potenciometri. Ticka teda otaca klapkou vovnutri toho telesa a potenciometrom. Potenciometer teda je na druhom konci tej ticky. Je to plastova krabicka velkosti asi tretiny platobnej karty, hruba asi 10mm a ma 3pinovy konektor. Z jednej strany telesa prichadza hadica od vzduchoveho filtru - ta je najvacsia tak si ju urcite vsimnes. Presny postup ako a v akom poradi odsrobovat neviem, na kazdom motore je to inak. quote]Původně zaslal: alhanak jak ta škrtící klapka vypadá? kde ju najdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alhanak Odesláno 11. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2008 jojo. supr. dík za radu. už sem na to dožel, že škrtící klapka bude ta kovová kchystna co do ní vede sání. A potenciometr tam snad ani jinej není. Je hned pod krokáčem. Nebo nad.. už nevím. Každopádně to zítra rozdělám, vyčistím a pak sem hodím echo, jestli to pomohlo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alhanak Odesláno 14. leden 2008 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2008 tak sem vyčistil škrtící klapku a je to furt stejný. první 3-5 minut jízdy to drží tak 1800-2200 otáček. Jakoby to furt přidává plyn. Pak je to najednou dobrý. Tak nechápu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.