fanky Odesláno 9. duben 2007 Sdílet Odesláno 9. duben 2007 Zdravím všetkých fanúšikov Pežota Rozhodujem sa pre kúpu vanuv prevedení N1. Zatial sa javia ako najvhodnejši kandidáti Peugeot 307break a Ford focus C-Max. V prospech 307ky hovorí lepši vzhľad, krajší interiér, pohodlnejšie sedenie. V neprospech zase jeho "nespoľahlivosť". Aspoň k takemu záveru som dospel po ziskaní infa z rôznych zdrojov, nielen internetových. Chcem požiadať o radu tých najfudovanejších. Je to ozaj tak zle s tou poruchovosťou ? Alebo je to skôr na šťastnej ruke pri vybere konkrétneho kusa ? Keď sa rozhodnem v prospech 307ky stojí za doplatok verzia SW ? Väčšinu času na cestách som v aute sám. Zdá sa že by preto mohla postačovať verzia so 66 kW motorom. Alebo namiesto sw radšej zainvestovať do 80 kW verzie ? Vopred vďaka za názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PEUGEOTIK307 Odesláno 9. duben 2007 Sdílet Odesláno 9. duben 2007 PEUGEOT určite !!!:roker:roker:roker :potlesk:potlesk:potlesk:potlesk:potlesk:potlesk:potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 9. duben 2007 Sdílet Odesláno 9. duben 2007 Práve mám pred sebou cenník z Peugeotu a je tam 80 kW HDi BREAK N1 za 629 000,- Sk s DPH. SW je za 679 000,- Sk s DPH. Je na tebe, pre ktorú verziu sa rozhodneš. Ja by som osobne zobral SW, je to trocha imidžovejšie auto. Ten C-max nie je zlý. V jednej firme majú len Fordy a sú spokojní. My máme peugeoty a tiež sme spokojní. Všetky fordy vo vyhotovení N1 majú obmedzenie, že nie je možné domontovať ťažné zariadenie. Peugeot toto obmedzenie nemá. Naftové motory majú rovnaké, len u C-maxu má o 1 l vyššiu spotrebu. Tá poruchovosť u týchto novších peugeotov už nie je taká vysoká. Mňa Peugeot zatiaľ nikde nenechal. Na starom 307 2,0 HDi som mal 175 000, Partner má 173 000 a SW má 70 000 km. Prajem šťastný výber ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest OMArtik Odesláno 10. duben 2007 Sdílet Odesláno 10. duben 2007 Původně zaslal: fanky Alebo je to skôr na šťastnej ruke pri vybere konkrétneho kusa ? Keď sa rozhodnem v prospech 307ky stojí za doplatok verzia SW ? Väčšinu času na cestách som v aute sám. Zdá sa že by preto mohla postačovať verzia so 66 kW motorom. Alebo namiesto sw radšej zainvestovať do 80 kW verzie ? SW má hlavně tu variabilitu, pokud se nemýlím, tak N1 z toho udělá 5ti místný vozítko )-: (correct me if I'm wrong) Kup Break: přijdeš o skleněnou střechu, ale ušetříš korunky na silnější motor (-: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prco Odesláno 10. duben 2007 Sdílet Odesláno 10. duben 2007 fanky: a čo tak Citroen C4 Picasso? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanky Odesláno 10. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2007 prco: ..vdaka za dobry tip, aspon dizajnom som dost nadseny, myslim ze picasso 1,6HDi ma dokonca identicky motor ako 307 alebo C-Max. Prave robia zlavy..takze naplanujem navstevu. Nevies este nejake klebety o spolahlivosti citronov ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubošK Odesláno 14. duben 2007 Sdílet Odesláno 14. duben 2007 Tuhle jsem byl v servisu s naší 307SW a při té příležitosti si detailně prolezl C4 Picasso. Krásné auto (i když pár drobností by se našlo), takže až bude po faceliftu, bude zřejmě horkým kandidátem na další z řady našich aut. Oproti 307 SW je ale asi o cca 15 cm vyšší, což se při stejné motorizaci a obdobném zpřevodování nemůže neprojevit vyšší spotřebou, než jakou má 307SW. Detail, který mě ale úplně "dostal" je DVOJITÉ (!!!) celoobvodové těsnění oken! Rád bych si tak někdy při různých jízdních režimech vyzkoušel, zda a jak moc se to spolu s celoobvodovým těsněním vnějšího obvodu dveří projevuje při tlumení vnějšího hluku, ale asi to bude z hlediska celkové jzdní pohody docela bomba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 14. duben 2007 Sdílet Odesláno 14. duben 2007 "Detail, který mě ale úplně "dostal" je DVOJITÉ (!!!) celoobvodové těsnění oken!" tak to dostalo i mně, obzvlášť když si to ani nedovedu představit:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubošK Odesláno 14. duben 2007 Sdílet Odesláno 14. duben 2007 Pokud se dobře pamatuji, tak je to udělané tak, že z vnitřní strany oken je obvod rámu dveří o něco menší než jeho obvod vnější, no a mezi tím v nitřním rámem a oknem je po celém obvodu "zavíratelných" oken první a druhé řady sedadel vidět DVOJITÉ (= dvě gumové či "plastogumové "stěrky") těsnění... Ještě jsem schválně zkontroloval, zda to má ta P4 Picasso u všech "otevíratelných" oken, a pak se šel podívat, jak to má udělané naše P307SW, kde jsem byl nucen posmutněle konstatovat, že tahle vymoženost ji chybí. Právě v naší P307SW 1.6HDi (a to mj. díky jejímu velmi dobře odtlumenému motoru) je totiž pro mě úroveň hluku pronikajícího do kabiny při vyšších rychlostech od okoloproucícího vzduchu, kolemjedoucích vozidel a také od podvozku výrazně rušivějším prvkem, než její (prý) nedostatečné "boční vedení předních sedadel", "nepřesné řazení" či "francouzský podvozek", které jí tak rádi vyčítají infantilní redaktoři motoristických časopisů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanky Odesláno 14. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. duben 2007 čo poviete na verziu C4 Grand.D 4950, s 1830, vyska 1690/1710. Momentalne je u nas najlacnejsia verzia k dostaniu vo verzii N1 s motorom 1,8i 16V 90kw. V prevedeni pack, zaklad + klima + metaliza za cca 620tis.SK, bez DPH. Avsak pri tomto benzine to spapa podla vyrobcu 11,1/6,2/8-priemer. Co sa tyka odhlucnenia, dizajnu, osvetlenia interieru, predbehol dobu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prco Odesláno 14. duben 2007 Sdílet Odesláno 14. duben 2007 Mne osobne sa päťmiestna verzia páči viac. Ale cenový rozdiel tam veľký nie je. Čo sa týka spoľahlivosti Citrónov v tejto kategórii, to neviem. Ale bracho má C3 (asi 4 roky) a zaťiaľ nejaké závažnejšie problémy nemal a je v podstate spokojný. Kamo mal "starú" Xsaru Picasso s 2.0Hdi a bol veľmo spokojný. [upravil dne 14.4.2007 prco] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubošK Odesláno 14. duben 2007 Sdílet Odesláno 14. duben 2007 ... kterou za ty prachy nabízejí na www.automodul.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fanky Odesláno 14. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. duben 2007 ..grand je oproti C4 cca o 30tis. drahsi, avsak je mozny s odpoctom DPH, C4 zatial neni v prevedeni N1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 15. duben 2007 Sdílet Odesláno 15. duben 2007 Původně zaslal: LubošK Pokud se dobře pamatuji, tak je to udělané tak, že z vnitřní strany oken je obvod rámu dveří o něco menší než jeho obvod vnější, no a mezi tím v nitřním rámem a oknem je po celém obvodu "zavíratelných" oken první a druhé řady sedadel vidět DVOJITÉ (= dvě gumové či "plastogumové "stěrky") těsnění... Ještě jsem schválně zkontroloval, zda to má ta P4 Picasso u všech "otevíratelných" oken, a pak se šel podívat, jak to má udělané naše P307SW, kde jsem byl nucen posmutněle konstatovat, že tahle vymoženost ji chybí. Právě v naší P307SW 1.6HDi (a to mj. díky jejímu velmi dobře odtlumenému motoru) je totiž pro mě úroveň hluku pronikajícího do kabiny při vyšších rychlostech od okoloproucícího vzduchu, kolemjedoucích vozidel a také od podvozku výrazně rušivějším prvkem, než její (prý) nedostatečné "boční vedení předních sedadel", "nepřesné řazení" či "francouzský podvozek", které jí tak rádi vyčítají infantilní redaktoři motoristických časopisů... Díky za vysvětlení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.