Jump to content
Sign in to follow this  
Oliver Riedel

Vystředění volantu

Recommended Posts

Původně zaslal: bubakkaja

zajed si na geometrii presazenim volantu vyresis jenom srovnani volantu ale bude ti to sjizdet gumy po vymene cepu rizeni se musi jet na serizeni geometrie

Tak to je hezký.

[upravil dne 6/2/07 Oliver Riedel]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oliver: Opravdu je nejlepší zajet na tu geometrii. A budeš mít nejen volant seřízení ale i jistotu, že se ti pneu stejnoměrně sjíždějí a geometrie je v pohodě.:myslim:D:D:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm zajímave,kdo ti prosim te menil ty svilslý kulový čepy řízení??Je jasny že po výměně se musí udělat geometrie(respektive sbíhavost nebo rozbíhavost) U předního náhonu je to zpravidla 0°nebo lehce do rozbíhavosti.P 405 má ale sbíhavost a to GLI ma 0°34\'+-10\' .Podle mě se to řizení rozházelo tím že při montaži nových čepů a nasledne pri seřizovaní geometrie(sbihavosti)neotačely řídicimy tyčemy o stejny počet otaček jak na prave tak na levé strane!Tím padem to rozhodily.Kdybys to delal doma sam,tak jedna takova pomucka:Řízení dáš do jednoho z krajnich dorazů,pak pootacíš volantem do opačneho směru do druhe krajni polohy a přitom počítaš otačky volantu(popřípadě i čast otacky)no a pak tu hodnotu vydělíš dvěma a ziskaš středový bod.tam dáš volant a ted kola musi byt nastavena pro přímy směr jizdy,no a když tomu tak neni tak musíš štelovat řidici tyče..Ale bacha na tvz.kontrolní ůhly rejdu!!Musíš proste na každe straně pootočit o stejnou otačku(delku)!!!

Šlo by to udělat tím zpusobem,že se přesadi volant,ale muj nazor je ten že je rozhozena geometrie a proto by se to melo seřidit tam kde se ma a ne na volantu.....

Lepši bude si zajed do toho servisu,kde maj optiku a tam ti to presne seřidej..:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

jO jeste dodatek:Jde to udelat doma na koleni a tim zpusobem že pred demontazi si spočítaš počet zavitu a nebo delku tyče se zavity,ale jak řikam neni to přesne a prece nestoji to za to aby clověk riskoval i vlastni život,protoze postaveni kol(geometrie)přimo závisí na jizdních vlastnostech a na adheznich podminkach pneumatik-hlavne vzniku bočních sil pri projizdeni zatačkou....nerovnoměrny sjizdeni pneu je vec druha....:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×