salik Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 Zdravím. Mám benzin 2.0 16V break z r. \'97 a dlouhodobější problém. Za takového počasí, jako je letošní zima se stává, že nepřijde napětí na palivové čerpadlo v nádrži. Prostě po otočení klíčku se čerpadlo nerozběhne, na přívodních drátech není napětí. Nejdřív jsem musel třeba 5-6 hodin počkat a zase to normálně šlo. Potom, co to udělalo podruhé jsem přitáhl přímo k čerpadlu (konektoru nad nádrží) 12V přes tlačítko, takže to jde obejít ručmo a funguje to. V loňské zimě to dělalo výjimečně, když bylo těsně nad nulou, v létě to neudělalo nikdy, v letošní zimě jsou kritické teploty pořád a dělá to častěji. Ještě je zajímavé, že pomůže jenom krátký impuls (míň než 1s), pokud je impuls delší, dodávka proudu se neobnoví. Spínací relé se mi zatím nepodařilo najít, ale stejně si nedokážu představit způsob, jak ho sepnout přivedením impulsu na spínací kontakty Pomůže prosím někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salik Odesláno 9. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2007 Hmm, tak relé jsem našel, ale dá se tam tak akorát počistit ty nože konektoru. Možná ještě prozkoušet spolehlivost sepnutí. Jenže v relé to nejspíš nebude. Ještě nikdy to totiž neudělalo za jízdy. Ani nepozoruji nějaké cukání nebo nedostatečný výkon. Když už to naběhne, tak to jde spolehlivě až do dalšího vypnutí motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keml Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 Mně palivové čerpadlo taky jednou přestalo jít,auto normálně jelo ,přejel jsem přejezd a najednou šlus, auto stálo. musely mně odtahnout.Doma jsem čerpadlo vymontoval a vyzkoušel a bylo ok. Až jsem došel k tomu dvojtýmu spínacímu relé ,který něspínalo respektivě spínalo ale okruh čerpadla nesepnul . Tak jsem obal opatrně rozříznul a zjistil ,že na spínaném obvodu se udělala malá nataveninka z plastu kterej je kolem kontaktu a když to na tom přejezdu skočilo tak se dostala mezi kontakty a bylo hotovo.Stačilo vyčistit a obal slepita maká dál. Je zajímaví že to tobě dělá jenom někdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salik Odesláno 9. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2007 Důležitý je vědět, že to jde říznout a zase zavřít Sbíral jsem odvahu to udělat. Teď mám odvahy víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keml Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Říznout to jde , když tak to říznuté relé ofotím. Duležitý je , aby řez byl co nejtenčí ,aby se to dalo sesadit spět a slepit.Nejlepší by asi byla ruční frézka z kotoučkem třeba Dremel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salik Odesláno 20. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 20. leden 2007 Tak jsem se konečně rozhoupal, vlítl na to s měřákem a zdá se, že jsem na to kápl. Byla to typicky \"francouzská\" závada. Šel jsem po drátech, až jsem ohmmetrem zjistil, že drát mezi relé a pojistkou jako by nebyl. Tak jsem vypátral pod schránkou na baterku dva velké konektory - spojky kabelových svazků. Prostříkl kontoxem, rozcvičil a zatím se zdá, že to šlape! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.