Rošťák Odesláno 12. říjen 2006 Sdílet Odesláno 12. říjen 2006 zdravim tak mi kamara rikal ze kdyz to osolim tak kdyz zacnu zadit litaj mi z vejfuku plaminky:-) mam tam vyfuk bez katalizatoru a na konci je normalni tlumic nevite co by to mohlo delat? nemam zapojenou lamda sondu motor je to 1.9GTi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vertex Odesláno 12. říjen 2006 Sdílet Odesláno 12. říjen 2006 No mě to tam jenom trošku zaprdí, ale plamínky nešlehaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 12. říjen 2006 Sdílet Odesláno 12. říjen 2006 No to bude asi tím že když nemaš zaplou lamdu tak řj nema paru o složení směsi-chuda or bohata a jede to na uritej kompromis-nouzovej režim nebo tak neco.Akdyž prudce akceleruješ tak se vic prodlouži dylka vstřiku paliva a tim motor dostane vic nez je zdravo-bohata smes a ta se vsechna v pracovní dobe expanze nespalí a odchazi vyfukem a tam se od rozhavenyho vyfukovyho potrubí vznití...a tim padem to jako bouchne pod autem a popripade vyleti plamen....a nebo kdyz nebudeš mit zavadu ve vstřiku tak to muze delat špatny nastaveni předstihu zažehu.U GTI-88kw-motor XU9J2 je zapalovaní tranzistorove a predstih je podtlakove ovladan...... PS:Jak se ten motor chova?.....za studena,tepla,rozbihani do otacek,popřipade jake ma emise?????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rošťák Odesláno 12. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2006 no kdyz je studenej akceleruje vyborne po zahrati uz je to horsi nechce se mu do otacek ale pochvilce to jede jak drak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 12. říjen 2006 Sdílet Odesláno 12. říjen 2006 Ze by turbo? To musi zrat jako svina.Je jasny ze se auto chova nestandartne kdyz nemas zapojenou lambadu divim se ze vubec nastartujes je to jedno z nejdulezitejsich cidel [tedy vlastne nejdulezitejsi] u benzinovich vstrikovacich motoru osobne bych ji radsi zapojil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 12. říjen 2006 Sdílet Odesláno 12. říjen 2006 Ty tomu dáváš i když je to studený jo:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rošťák Odesláno 13. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2006 ne kdyz je to studeny tak tomu nedavam ale proste jede to v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 13. říjen 2006 Sdílet Odesláno 13. říjen 2006 Zapoj Lamdu!Vždyt ti musi svitit kontrolka diadnostiky?...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rošťák Odesláno 30. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2006 tak lambda je zapojena a je to ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 30. říjen 2006 Sdílet Odesláno 30. říjen 2006 no par plaminku z vyfuku a muzes menit vyfukove ventily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
argoo Odesláno 30. říjen 2006 Sdílet Odesláno 30. říjen 2006 .. poznam takeho, co by bol cely nateseny, keby vyfuk chrlil ohen..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 30. říjen 2006 Sdílet Odesláno 30. říjen 2006 Já jezdil s odpojenou lambadou rok a půl bez jedinýho problému se spotřebou 6,5 litru (německý koncern 1.3MPi), se zapojenou se to dusilo palivem, spotřeba 11 litrů Auto jezdilo normálně za každého stavu a režimu jízdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 30. říjen 2006 Sdílet Odesláno 30. říjen 2006 Původně zaslal: Dundee Já jezdil s odpojenou lambadou rok a půl bez jedinýho problému se spotřebou 6,5 litru (německý koncern 1.3MPi), se zapojenou se to dusilo palivem, spotřeba 11 litrů Auto jezdilo normálně za každého stavu a režimu jízdy... tohle delalo znamemu...po bouracce tam dal nekdo lambdu z 1,8T (1,6 100ps VW), kdyz sehnal starsi z 1,6, tak to jelo jeste lip a potreba polezla dolu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 30. říjen 2006 Sdílet Odesláno 30. říjen 2006 zalezi co je to za motor, nektere bez lambdy nejedou a jinym je to sumafuk. Jinak jestli Lambda neco nema rada, tak jsou to ty plameny ve vyfuku:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 30. říjen 2006 Sdílet Odesláno 30. říjen 2006 No, ten můj motor měl správnou lambadu, ale i po její výměně to bylo stejný. V konečnym důsledku ten bordel se směsí a spotřebou mělo na triku teplotní čidlo pro ŘJ za 300,- Kč. Plameny ve vyfuku škodí nejenom tý lambadě....(ale alespoň z ní trochu opálí usazeniny ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rošťák Odesláno 31. říjen 2006 Autor Sdílet Odesláno 31. říjen 2006 tak neni to ok auto jede super akceleruje vyborne ale plaminky nezmizeli ale jak rikam je to jen kdyz jdenicku vytocim tak do 50 a pak tam kopnu 2 jinak ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leitlik Odesláno 31. říjen 2006 Sdílet Odesláno 31. říjen 2006 Prostě a jasně \"PEKELNEJ STROJ\" !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 31. říjen 2006 Sdílet Odesláno 31. říjen 2006 Rošťák:Hmm vidím,že svoje auto nemáš asi moc rád-točit jedničku do 50:(.....proč??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 31. říjen 2006 Sdílet Odesláno 31. říjen 2006 Jasny je to RAKETA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 31. říjen 2006 Sdílet Odesláno 31. říjen 2006 Hmm ale aby mu ta raketa po prvnim startu nevybuchla pod zadkem v 6500ot/min:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.