Přejít na obsah
Sam

Peugeot 307SW rok výroby 2002 - poruchový motor?

Recommended Posts

Zdravím,

prosím o vaše zkušenosti a názory.

Mám v plánu koupit ojetý Peugeot 307SW, 2,0HDI 79kW, rok výroby 2002. Teď jsem obdržel docela dobrou nabídku, akorát si pořád nejsem jistý. Doslechl jsem se, že u modelů z roku 2002 je poruchový motor (konstrukční vady???). Prý od roku 2003 se toto již nevyskytuje.

Nevím, co si o tom myslet. Je to skutečně tak? Nechci koupit auto, za ne docela malej peníz, a pak s ním mít problémy...

Díky za vaše postřehy.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ahoj ja mam 2002 ale 66kw.S motorom žiadny problem som nemal a to mam 180 000km.ak nezanedbaš udržbu - vymeny oleja a filtrov tak to bude ok.Problemy som mal s abs - spalene kable od zadneho kolesa oprava / 700sk/ a teraz som mal preskočeny rozvodovy remen - praskol mi alternatorovy remen a kusky sa dostali pod rozvodak.odišlo iba 1 vahadlo ventilov cena / 727 sk + robota / .

Spotreba tak okolo 5l.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tiez som si pred dvoma tyzdnami kupil 307 (kratku) s tymto motorom a vela som toho pred kupou precital. Takze:

1. Tento motor ma dvojhmotnostny zotrvacnik, ktory (ak uz nebol meneny) zvykne odchadzat. Ale co som sa pytal v servise, tak z 20 aut s tymto motorom menili len 4 zotrvacniky. Pohladaj v tomto fore a zistis viac. Aj ako sa to prejavuje.

2. Tento motor ma FAP, takze si precitaj na tomto fore o FAP-e. Taktiez si precitaj moj prispevok. :D

3. Na 2.0HDi motoroch I. generacie zvykne kazdych cca. 80000 odchadzat odpruzena remenica prislusenstva. Ale nieje to pravidlo. Origo stoji cca. 8000, neorigo 4500. Takze to je v pohode.

Inak mechanicky je motor zhodny s 66kW verziou, tento ma navyse turbo s variabilnou geometriou a medzichladic vzduchu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: DanculD

Tiez som si pred dvoma tyzdnami kupil 307 (kratku) s tymto motorom a vela som toho pred kupou precital. Takze:

1. Tento motor ma dvojhmotnostny zotrvacnik, ktory (ak uz nebol meneny) zvykne odchadzat. Ale co som sa pytal v servise, tak z 20 aut s tymto motorom menili len 4 zotrvacniky. Pohladaj v tomto fore a zistis viac. Aj ako sa to prejavuje.

2. Tento motor ma FAP, takze si precitaj na tomto fore o FAP-e. Taktiez si precitaj moj prispevok. :D

3. Na 2.0HDi motoroch I. generacie zvykne kazdych cca. 80000 odchadzat odpruzena remenica prislusenstva. Ale nieje to pravidlo. Origo stoji cca. 8000, neorigo 4500. Takze to je v pohode.

Inak mechanicky je motor zhodny s 66kW verziou, tento ma navyse turbo s variabilnou geometriou a medzichladic vzduchu.

turbo s variabilni geometrii ??to asi ne, mezichladic jo ale to s tim turbem se mi nezda:mrk

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: DanculD

Tu sa pise ze turbo ma variabilnu geometriu klapiek. Tak neviem.... :myslim

Cital som to aj inde, len uz si nespominam, ze kde.

hmmm, to koukam co tam mam, ale porad nejsem presvedceny, musim se nekde kouknout:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×