Jump to content
Sign in to follow this  
Sam

Peugeot 307SW rok výroby 2002 - poruchový motor?

Recommended Posts

Zdravím,

prosím o vaše zkušenosti a názory.

Mám v plánu koupit ojetý Peugeot 307SW, 2,0HDI 79kW, rok výroby 2002. Teď jsem obdržel docela dobrou nabídku, akorát si pořád nejsem jistý. Doslechl jsem se, že u modelů z roku 2002 je poruchový motor (konstrukční vady???). Prý od roku 2003 se toto již nevyskytuje.

Nevím, co si o tom myslet. Je to skutečně tak? Nechci koupit auto, za ne docela malej peníz, a pak s ním mít problémy...

Díky za vaše postřehy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj ja mam 2002 ale 66kw.S motorom žiadny problem som nemal a to mam 180 000km.ak nezanedbaš udržbu - vymeny oleja a filtrov tak to bude ok.Problemy som mal s abs - spalene kable od zadneho kolesa oprava / 700sk/ a teraz som mal preskočeny rozvodovy remen - praskol mi alternatorovy remen a kusky sa dostali pod rozvodak.odišlo iba 1 vahadlo ventilov cena / 727 sk + robota / .

Spotreba tak okolo 5l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiez som si pred dvoma tyzdnami kupil 307 (kratku) s tymto motorom a vela som toho pred kupou precital. Takze:

1. Tento motor ma dvojhmotnostny zotrvacnik, ktory (ak uz nebol meneny) zvykne odchadzat. Ale co som sa pytal v servise, tak z 20 aut s tymto motorom menili len 4 zotrvacniky. Pohladaj v tomto fore a zistis viac. Aj ako sa to prejavuje.

2. Tento motor ma FAP, takze si precitaj na tomto fore o FAP-e. Taktiez si precitaj moj prispevok. :D

3. Na 2.0HDi motoroch I. generacie zvykne kazdych cca. 80000 odchadzat odpruzena remenica prislusenstva. Ale nieje to pravidlo. Origo stoji cca. 8000, neorigo 4500. Takze to je v pohode.

Inak mechanicky je motor zhodny s 66kW verziou, tento ma navyse turbo s variabilnou geometriou a medzichladic vzduchu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: DanculD

Tiez som si pred dvoma tyzdnami kupil 307 (kratku) s tymto motorom a vela som toho pred kupou precital. Takze:

1. Tento motor ma dvojhmotnostny zotrvacnik, ktory (ak uz nebol meneny) zvykne odchadzat. Ale co som sa pytal v servise, tak z 20 aut s tymto motorom menili len 4 zotrvacniky. Pohladaj v tomto fore a zistis viac. Aj ako sa to prejavuje.

2. Tento motor ma FAP, takze si precitaj na tomto fore o FAP-e. Taktiez si precitaj moj prispevok. :D

3. Na 2.0HDi motoroch I. generacie zvykne kazdych cca. 80000 odchadzat odpruzena remenica prislusenstva. Ale nieje to pravidlo. Origo stoji cca. 8000, neorigo 4500. Takze to je v pohode.

Inak mechanicky je motor zhodny s 66kW verziou, tento ma navyse turbo s variabilnou geometriou a medzichladic vzduchu.

turbo s variabilni geometrii ??to asi ne, mezichladic jo ale to s tim turbem se mi nezda:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: DanculD

Tu sa pise ze turbo ma variabilnu geometriu klapiek. Tak neviem.... :myslim

Cital som to aj inde, len uz si nespominam, ze kde.

hmmm, to koukam co tam mam, ale porad nejsem presvedceny, musim se nekde kouknout:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×