radekbambus Odesláno 22. leden 2022 Sdílet Odesláno 22. leden 2022 Zdravím, motor netáhne, vynechává. PP2000 píše "Trvalá závada-špatné spalování ve 2.válci". Vyměněné svíčky, zapal. rampa, zkoušel jsem vyměnit i vstřiky(ale dělá to i na LPG). Po vymazání chyby a po nastartování motor běží bez problému, i když ho bez jízdy párkrát protočím do otáček, pak se rozjedu a po ujetí 200-300m pípání a blikání kontrolky motoru a škubání . Výměna svíček - diag - to samé, výměna ... atd. Máte někdo nějakej nápad, co dál ? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlkklx Odesláno 23. leden 2022 Sdílet Odesláno 23. leden 2022 Nepřisává někde vzduch?Mám tedy zkušenosti jen s FZ3 motory (2.2),ale tam to bývá docela častý problém,přisává to mezi sacím potrubím a hlavou.Jenom jestli se dobře pamatuji tak RFN má plastové sání,a nevím jak je to tam těsněné.FZ3 má hliníkové sací parohy,na dvou autech jsem měnil,šrouby šly povolit jen zlehka rukou,bez použití ráčny jak už bylo těsnění vymačkané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 23. leden 2022 Sdílet Odesláno 23. leden 2022 Komprese jsi měřil? rozvody sedí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radekbambus Odesláno 23. leden 2022 Autor Sdílet Odesláno 23. leden 2022 venku je kosa jak sv...ˇ., ke kompresím jsem se ještě nedostal (je to v plánu preventivně), rozvody ?, ale tam asi problém nebude, dnes prej auto jelo chvílema bez problémů, i 130 a pak zas 70 a nechtělo se mu a dokola. Což podle mě vylučuje prasklej kroužek, podpal. ventil nebo propálenej píst, k tomuhle by řekly víc ty tlaky, kdyby se to tak neměnilo. Těsnění pod hlavou ? není voda v oleji ani obráceně. To těs. pod sáním mě taky napadlo, že na to mrknu při dělání těch tlaků, ale u všeho mě mate to, že to dnes chvíli jelo a chvíli ne, alespoň dle popisu majitele, ujeto asi 150km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlkklx Odesláno 24. leden 2022 Sdílet Odesláno 24. leden 2022 To těsnení pod sáním se podobně chovalo,když to bylo studený tak ok,pak jak se to zahřálo(roztáhlo) tak to občas přisávalo,asi podle toho jak se motor škubnul v silentblocích.Když se měnila rampa,co sycení cívek?(jestli si dobře pamatuju ten název v dia)Měl by být u všech stený čas,jestli nemůže být nějaký zlomený nebo nyhryzaný kabel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.