Radovanik Odesláno 19. duben 2021 Sdílet Odesláno 19. duben 2021 Zdravím Vás Kupíli sme Saxo 1.5D s čerpadlom Bosch a hneď od začiatku sa mi ale nepáčil voľnobeh. Po naštartovaní boli otáčky nízko (cca700 max) a po nejakom čase sa dvihli vyššie (cca1150). Myslel som ale že to je v čerpadle, respektíve v páke voľnobehu, bola napevno našrubovaná. Otáčky som nastavil podľa Jak na to, vypol motor, a naštartoval znova Auto krásne chytilo ale hneď mu otáčky padli na 500.... Len tak zo srandy som odpojil konektor v relatka žhavenia a otačky hneď vyšli na požadovanú hodnotu. Zapojil som rele späť a znova padli. Čo si teda myslím.... keď po štarte auto dožhavuje tak je to pre motor strašná zátaž a otáčky veľmi klesnú a to neverím že je normálne. Overil som si to aj tým že som pri normálnych otáčkach zapol svetlá, hmlovky, nastavil ventilator kurenia na max a autu padli otáčky z 850 na 700 možno aj menej.... Prečo sa to tak deje ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 19. duben 2021 Sdílet Odesláno 19. duben 2021 No jak jsem psal v jiném tvém vlákně.... Vyfoť to čerpadlo.... To s odpojováním a zapojováním relé jsem zažil u dieselové Filcky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foma2805 Odesláno 19. duben 2021 Sdílet Odesláno 19. duben 2021 A restartovat ŘJ odpojením baterky na pár hodin jsi zkoušel? Někdo tam mohl před prodejem vyměnit nějaké čidlo a pak to nerestartoval ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanik Odesláno 19. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2021 toto nemá RJ pokiaľ viem je to ešte klasika 1.5ka s plne nechanickym čerpadlom a cievkou s jedným + kablom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.