mikysedliste Odesláno 2. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2020 Ahoj Peugeot 407 sw 2.0 hdi 100kw rhr rok 05 po přejetí kolejí motor chcípl a už nenaskočil po zapnutí kličku vyskočí hláška: přítomnost vody v palivovém filtru. Po odtahu auta domů sem se pustil do hledání závady, proběhla diagnostika pp2000 a chyby: P1169, P2137, P1352, P1197 po vymazání naskočili zpět, dále sem zkoumal pojistky a v morovým prostoru sem našel prasklou pojistku 30A po výměně při pokusu o start praskla, postupným odpojováním konektorů na motoru sem nakonec zjistil že pokud odpojím štěrk co je na palivovém filtru pojistka nepraskne a motor naskočí, dokonce zmizela i hláška o vodě a auto se zdá že jede normálně, zítra ještě zkusím smazat chyby v dia. Pokud konektor připojím zpět tak pojistka opět praskne a auto zdechne, takže je asi jasný že je to to čidlo, vůbec ale netuším na co to čidlo vlastně je? (hlídá tu přítomnost vody?) můžu s tím jezdit když je odpojený? Přikládám foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 3. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2020 Je to ohřev nafty - topný tělísko ve víku filtru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.