Jaris Odesláno 25. březen 2006 Odesláno 25. březen 2006 Zdravím , mám takovej problém. Vlastním 406tku s motorem 2.1 TD a při větším vytočení se mě objeví za motorem kouř. Je to jako by mě na výfukové potrubí stekl motorový olej. Jinak auto jede dobře bez problému. Až na ten kouř za parohama. Prý tam někde je turbína a přetlakovej ventil. Vůbec nevím (nejsem mechanik) . Prosím poraďte co by to mohlo být. Jestli jste se stím někdo setkal., Dík Citovat
Pitrs Odesláno 25. březen 2006 Odesláno 25. březen 2006 Řekl bych, že je to naprosto normální. Při větší akceleraci (vytočení), dojde dle mého názoru k většímu obohacení směsi a za autem se objeví černý kouř... Horší by bylo, kdyby byl do modra nebo bílej... Takhle je to ale úplně v pořádku... Je to prostě diesel. Citovat
Jaris Odesláno 25. březen 2006 Autor Odesláno 25. březen 2006 Jo to jo ale já myslím něco iinýho. Mám na mysli místo za motorem. Ne z výfuku. Za motorem je turbo a výfukové parohy. No a když víc šlápnu na plyn, tak se mě z těch parohů kouří. Jako kdyby tam někde kápl olej a on se vypařoval. Jestli netěsní turbo a tak. Jak co poznám . Jinak olej se skoro vůbec nestrácí . Už jsem po výměně oleje najel 8000 Km a ztratilo se asi tak čtvrt rysky. Ani ne. Citovat
Parc Odesláno 25. březen 2006 Odesláno 25. březen 2006 no mozes mat strelene tesnenie medzi zvodmi a turbom alebo kdekolvek na spoji... kamaratovi sa toto stalo.... prejavovalo sa to takym sycanim... k tomu oleju, ked pozres na zvody a pojdes po nich od motora, narazis na turbo, pozri ci z neho netece olej (nieje moc mokre od oleja....) a si si isty ze je to olej a nie napr voda z nejakej hadice od kurenia? aspon u hdi je to zhruba tam kde pises.... voda sa ti nestraca? Citovat