Kleofáš Odesláno 25. červen 2020 Sdílet Odesláno 25. červen 2020 (upraveno) Zdar, chtěl jsem se zeptat, když vezmu ostřeji zatáčku do prava, např. při odbočení z kruháče, rozsvítí se kontrolka motoru. Teď jsem vypozoroval, že se mi postupně vyřadilo: tempomat, omrzovač, ESP, ruční brzda. V pondělí jedu na dia, sle chtěl jsem se zeptat zda neodhadnete možnou příčinu, ať se můžu připravit. Předem děkuji za odpověď. Je to 5008 1,6eHDI 84kW r. v. 2011. Zapomněl jsem dodat, že po 4 startech je zase vše v pořádku a kontrolka zhasne. Upraveno 25. červen 2020 uživatelem Kleofáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 26. červen 2020 Sdílet Odesláno 26. červen 2020 Tipuji páčky nebo kroužek pod volantem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kleofáš Odesláno 26. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 26. červen 2020 To si myslím, že by dělalo problém pořád. Mě to udělá asi jednou za 2 - 3 měsíce. Většinou při moc prudkém zabočení doprava, větší odstředivá síla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kleofáš Odesláno 30. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 30. červen 2020 Tak dia odhalila u dvou vstřiků, že se nevejdou do kalibračního rozmezí.Smůla je,že auto už má 182 tis. do 150 tis. prý Peugeot servisy dodaly vstřiky a člověk zaplatil jen práci. Technik přes dia něco odmazal v ŘJ ať se vytvoří nové zápisy,mám najet aspoň 100 km a přijet znovu na dia (nevím jak to nazvat, technici jsou bývalí Peugeot servisáci), pak buď přehrát software ŘJ nebo výměna vstřiků.Tak jsem zvědavý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kleofáš Odesláno 3. červenec 2020 Autor Sdílet Odesláno 3. červenec 2020 Pokračování příběhu,dnes jsme vyrazili na nákupy abych najel požadované kilometry. Při couvání z parkoviště u obchodu opět rozsvícení kontrolky poruchy motoru. Po cestě auto mírně pocukávalo, pak se rozsvítily kontrolky ESP/ASR, elektronické brzdy, vypadl omezovač a tempomat. Naštěstí jsem dojel do servisu a po zastavení bylo slyšet,že otáčky volnoběhu hodně kolísají. Technik napíchl auto na dia a vyběhla porucha v obvodu snímače tlaku hodnota asi 1800 barů. Auto zanecháno v servisu a čekám na výsledek. Takže to vypadá buď na drátky nebo na čidlo tlaku a že vstřiky jsou v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 5. červenec 2020 Sdílet Odesláno 5. červenec 2020 Jak moc mi to připomíná můj problém. Taky nejdřív ESP/ASR system fautly a nouzák. Nakonec mrtvý vstřik a dál už to tady je popsaný... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kleofáš Odesláno 6. červenec 2020 Autor Sdílet Odesláno 6. červenec 2020 Nestraš, já doufám, že to bude kabeláž když to dělalo při ostrých zatáčkách odstředivou silou. No brzy budu vědět víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kleofáš Odesláno 8. červenec 2020 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2020 Hurááá,autíčko je doma. Byla provedena výměna čidla tlaku a vypadá to,že je vše OK.Bude potřeba ho ještě projet,ale je to nádhera mít ho doma . Měl jsem zapůjčené náhradní vozidlo,ale byla to hrůza Roomster 1,4 TDi s asi 310 tis. km. Ale je zajímavé, jak rychle člověk opráší zažité návyky a pak chce i na robotu řadit a hledá spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.