pablos01 Odesláno 23. červen 2020 Sdílet Odesláno 23. červen 2020 Ahoj, při zapnutí stěračů se ozve cvaknutí v BSM v motorové části a okamžitě shoří 30A pojistka. Motorek je plně funkční a při zkoušce připojení přimo na baterku se stěrače rozběhnou. Vždycky jenom cvaknutí a pojistka je KO. Dělá to i při pdpojeném motorku předních stěračů. Setkal se někdo s něčím podobným? Jde mi teď o to zda vyměnit BSM v motorové části nebo zda to může být až v BSI. Děkuji a omlouvám se pokud se něco podobného již řešilo. Ve vyhledávání jsem našel pouze odkazy na nefunkční ostřikovač či nefunkční zadní stěrač. P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 24. červen 2020 Sdílet Odesláno 24. červen 2020 Zkontroluj kabely mezi BSM a motorkem stěrače jestli nejsou někde prodřený . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pablos01 Odesláno 24. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2020 Kabely jsem dnes znova prošel a nikde známky poškození. Pokusím se někde sehnat jiné BSM na vyzkoušení ale nejsem si jistý jestli ty stěrače neovládá přímo BSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 24. červen 2020 Sdílet Odesláno 24. červen 2020 Motorek stěračů ovládá BSM na základě povelů od BSI , do BSI jde ze stěračů jenom info o doběhu - viz příloha . To vše za předpokladu , že máš MUX (auto vyrobené 2002 a výše) stěrače206.pdf brixtr ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pablos01 Odesláno 29. červen 2020 Autor Sdílet Odesláno 29. červen 2020 Díky moc za PDFko. To schéma zapojení mne utvrdilo v přesvědčení že je chyba v BSM. Dnes jsem po výměně za jiné z vrakoviště problém se stěrači vyřešil. Výměna zabere cca 5 minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.