Jump to content
Spuntiik

Větší turbo a cooler

Recommended Posts

Zdravím chtěl bych se zeptat jen chtěl bych po své 406(2.0 hdi ) větší výkon trošku a napadlo mě větší turbo a intercooler má s tím někdo zkušenost popřípadě jaké turbo tam dát ? Předem děkuji za odpovědi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jinak ti rovnou napíšu že se dá všechno ale bude to stát nesmysl. Což si teda doctes v tom odkazu co jsem dal. Máš nějaký závažný důvod(nějaký projekt) proč to chceš předělávat nebo ti jde jen o výkon?

Edited by brixtr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Něco málo jsem se dočetl ale moc ne když tam spíš většina mele o chipu ... 

Dá se říct že projekt ... Chci z auta leštěnku co má výkon chci dávat i řídící jednotku co umí 2 palivové mapy(jedna skrz emise ) ale chci převážně aby když už bude auto vypadat aby i pořádně jelo když už to bude vypadat a nechci 2.2 nebo 3.0 2.0 je podle mě držák takže nárůst výkonu tak na 110 kw+ zvládne bez problémů na pár let  

Share this post


Link to post
Share on other sites

No 110kw je na chip už hodně to je pravda. 

V tom odkazu jsou i různé odkazy hlavně ten poslední ale nezkoušel jsem zda jsou stále funkční. Ale zkrat mě to. Já sám mám coupe s 2.2hdi a po chipu( nechal jsem dát možná až moc velký)to opravdu jede jak šílený.

Bohužel bez většího zásahu do motoru jako takového ti jine turbo a cooler moc nepomůže.

Když jsem nad tím dřív přemýšlel taky tak jsem na internetu našel stránku na komplet přestavbu ale vycházelo to na 2jnasobek auta. Bohužel u Peugeota toho moc takhle není... A když už by jsi se do toho přeci jen pustil tak bych udělal i 6sti stupňovou převodovku( dá se použít z Citroena C5 pokud si to dobře pamatuji)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O převodovce vím tu mám v plánu ... 

Větší cooler z důvodu lepšího chlazení vzduchu tudíž i ten samotný vzduch zvedne údajně trochu výkon znám to z octavie od kamaráda a má tam jen větší cooler a jede lépe a myslím že sám znáš že když je venku zima jede to trochu lépe 😉 nicméně první stejně chci dělat auto motorově a až pak vzhledem přes zimu v dílně teď dokud je počasí tak upravy a zkoušení 🔥 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na svojí švestce větší turbo zatím neplánuju, na to mám jiný auta :D Ale měl bys odkaz na nějakou diskusi ohledně té 6st převodovky ? Ta moje je stejně zralá na výměnu, 5ka vždycky jde přes zuby když to neprošlápnu :D Sice jsem před nedávnem měnil spojku, ale co se dá dělat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Teoreticky bych si mohl sehnat od známého celou C5 s tím 2.2 hdi, ale nevím jestli se mi chce patlat se swapem, aspoň jedno auto by mohlo být origo motor :D

Fakt by to na 2.0 napasovat nešlo? Co nějaký adaptér mezi motor a převodovku?

Edited by ElektronikCZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako bez urazky a emocii, ma to zmysel riešiť na auto, ktore ma 20r?
Kolko bude jazdit? 2 ci 3 r? alebo do vacsej nehody? alebo kym si partnerka (manželka) nezmysli ze treba nove/novsie, atd.... Diely na starsie auta Peugeotu niesu prave lacne a s nastupom modernejsich aut, tie stare miznu,
Je mi jasne že pre niekoho je to srdcovka, ale pri dnesnych autach je to financna pohroma vrazat do stareho auta. Pri predaji to nikoho nebude zaujimat ze si tam nasypal xyz penazi a ma to tolko a tolko kw.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

To auto co má dvacet let s péčí beztak přežije to tvoje nové :D

Že jsou díly drahý? Nevím kde nakupuješ ty, ale většina dílů jsou cenově srovnatelné s oktávkou a vychází do tisícovky, a u novějších aut jsou ty ceny vyšší.

A jestli si koupím auto za 100tisíc který bude stejně potřebovat servis, nebo se pověnuju staršímu autu a udělám si ho tak jak chci, tak to starší pořád vychází lépe, a k tomu se mi líbí víc.

Nehledě na to, že nový auta ztrácí na ceně úplně stejně, když koupíš funglovku za 300 tisíc tak za dva roky budeš rád za 100 tisíc.

Pokud chceš argumentovat spolehlivostí, tak z osobních zkušeností vím že s novějším autem si moc nepomůžeš, pokud nekupuješ funglovku v záruce, a i tam je to na debatu.

Edited by ElektronikCZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riešime auto, ktorych tu bolo mraky, ale skus pozriet diely, ktore nie su z polska, pripadne nieco z elektroniky.
Ako je to kazdeho vec, v servise tusim chlapik riesi, ze nie je mozne zohnat pomocny material na vymenu celneho skla na 406 coupe. skiel je kopec, ale ostatne nie je.
Bez urazky, ale auta rady 406, maju dnes hodnotu do 1000€ a to som vela prestrelil. O spolahlivosti, kvalite a pohodli sa nebavne. mam Peugeota 20 r. nic to nemeni natom ze akakolvek investicia prevysuje hodnotu auta.
Pokial sa nekupuju diely z polska a ciny, pneu tie najlacnejsie, atd, tak 4x pneu od 200€, komplet brzdy od 200€, celne sklo nove, od 150€, atd, atd.
Je to kazdeho vec, a kazdy do toho pcha vlasne peniaze, nech si kazdy da co chce, ale su to vyhodene peniaze.
Z 80 kW 110 kW neurobis, a nove auto z toho tiez nebude a jeho hodnota tiez nebude vyssia.
Cena novych aut je taka nizka a taky velky vyber, ze si myslim ze nie je problem mat nove auto kazdych 10 r napriklad. a teraz to pojde este dole, tak tie stare uz budu nepredajne, a bud sa dojazdia, alebo pojdu na srotovisko.
Zial je to kolobeh, a auto je spotrebna vec.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...