Přejít na obsah
whitewena

P206 1.4 55kw ventil nadrze

Recommended Posts

cago, opet mam problem na 206ce 1.4 55kw r.v. 99.

stale se mi rozsvici kontrolka motoru, po napichnuti na diagnostiku mi to hlasi zavadu neco jako "zpetny ventil nadrze"

muze mi nekdo poradit co stim ? 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, zpětný ventil nádrže asi nikde nenajdeš, nic takového tam není. Zřejmě bude závada na měřiči paliva, pravděpodobně sis to špatně přeložil, u tohoto motoru bývá měřič samostatný, není součástí dopravního čerpadla, ale pro přesné určení je třeba najít podle VIN ko'du. Ty hlášky nebudou k ničemu, není to z diagnostiky Peugeot.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No to už je lepší, takže porucha ovládacího ventilu EGR. Zřejmě máš motor s egrem, mělo by to být někde na výfukových svodech a ten elektroventil ovládání nefunguje, takže asi konektor nebo kabeláž. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

zakonote to memisi byt chyba vzd. cerpadla ani ventilu, pokud cerpadlo jede a teoreticky zkusis profouknout ventil smerem do svodu melo by ti to jit kdyz zkusis natahnout nemelo by to vubec jit, jen to zkousej u studeneho motoru:Dpak ti uz jen staci diag treba elm a appka torque kde se koukni pri startu studenem na projev lambdy... 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No tak asi ten EGR nefunguje jak má, takže jedině to opravit, jinak se té chyby nezbavíš a na STK to nemá šanci projít. Diagnostika se neplete, už jsi to tady řešil jednou a byla tam stejná chyba. Nevím přesně jak ten EGR funguje, ale pokud ta sací klapka nemá elektroventil a je to ovládané podtlakem toho čerpadla tak chybu pozná buď to čerpadlo nebo lambda. To čerpadlo je propojené jak s výfukem tak se sáním, takže to funguje jako klasický EGR ale asi jen nějaký čas po startu, podle toho jak je naprogramované to čerpadlo.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

https://www.sautodily.cz/fotky20257/fotov/_ps_4115sekundarni-vzduch-Bmw.pdf

 

egr to neni ale spetny ventil

najskor je zaneseny a neplni funkciu preto mu ho  lambda hlasi

stejny princip ked ti nehori taborak(moc dymi ,emisie) tak do neho fukas aby sa to rozhorelo  a to iste robi to vzduch cerpadlo cez tu klapku  aby to rychlejsie ohrialo kat a lambdu znizilo emisie 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

ale myslim si ze to tim nebude, diagnostika magnetti marelli logic hlasi ventil nadrze. mimochodem na aute je, je to takovy maly hnedy elektroventil pres ktery jdou vypary benzinu, ale cvaka a zda se funkcni,tak nevim.

ten ventil na svodech si osobne myslim ze diagnostika nemuze poznat. je tam jen membrana, ven z nej to nefouka, spise me napada jestli neni problem v lambda sonde a ukazuje to nejakou cestu ale nevi presne co

nemusi byt uplne v haji jen neni uplne v kondici. co si o tom myslite?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

tak ten ventil odpoj (konektor)a uvidis na diag ci zahlasi nieco naviac alebo nie 

pokial cvaka tak funguje ,ked skoroduje tak sa zasekne a uz necvaka

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×