Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

sdružený přístroj pod volantem (COM) 206


vektor7

Recommended Posts

Dobrý den !

Jde nějakým šetrným způsobem sundat krycí misku kontaktů airbegu a tlaksonu ze sdruženého přístroje(je to ta miska s kontakty, co se točí s volantem) ? Při měření průchozího odporu v jednom místě mezi kontaktem a kroužkem nepatrně vzroste odpor a proto si myslím, že je sběrač zanesený a potřebuje vyčistit.A kvůli tomu asi svítí kontrolka airbegu. Nejsem ale schopen přijít na to, jak je miska s kontakty nasazena. Jinak celý sdružený přístroj funguje a proto se mi nechce zbytečně kupovat nový. (mám asi ten nejdražší-mlhovky, rádio , karoserie "Berlinesportes") WIN  VF32ANFUF43305852 r.v. 2003.

Nebo nevíte o někom, kdo to spraví ?

Děkuji ! Pepa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Páčka rádia a tempomatu sa nasadzuje z boku COMu samostatne.

COM je zostavený ako celok z telesa a páčiek teleso je pevné a z neho potom vystupujú ploché vodiče pre airbag a klaksón pričom sú dostatočne dlhé na to aby po otočení volantu do krajnej polohy nestrihlo ani jeden. Tj. točia sa v strede s volantom o 2 a 1/2 otáčky. 

ESP má snímaci krúžok aby sa vedelo o polohe volantu inak nič. 

Airbag najčastejšie súvisel s konektorom pod sedačkou vodiča 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den !

Diagnostika napsala :trvalá závada.Roznětka modulu řidiče úrovně 1. Přerušený obvod.

Proměřil jsem oba dvoupramenné kabely volantového airbegu po odskratování konektoru-OK. Změřil jsem odpor obou konektorů patrony airbegu-stejný odpor cca 5 ohm. Myslím si, že airbeg volantu je OK.

Diagnostika uvedla i : přechodná závadu,  roznětka bočního modulu vlevo. Přerušený obvod.

Co dělat ? Změřit patronu bočního airbegu řidiče až po konektor po sedačkou, popř. až k počítači. Je v prostoru řadící páky ? A jaké piny měřit. Musí se po opravě kontrolka zhasnout diagnostikou nebo zhasne sama ?

Děkuji za jakoukoliv radu !

S pozdravem Pepa

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ako som písal najpravdepodobnejšie bude problém v bočnom vodičovom airbagu (v sedadle). U 206 a C3 to bol klasický problém. Treba si odpojiť akumulátor počkať cca5min. a pustiť sa do toho :D . Posunies si sedacku vodiča uplne dozadu. Nájdeš vodiče pod sedačkou ktoré sú pripojene konektorom k vodičom v sedačke. Konektor rozpoj a pozri sa batrekou v akom stave je kontakty musia byť čisté lesklé. Oprava spočiva v prečistení kontaktov ( jednotlivých pinov) a napružení pinov aby tesne dosadali použi sprej na kontakty. Pár krát spoj a rozpoj konektor. Potom napruž piny v samici . Spojiť nechať zaschnúť aspoň 30 min. A potom pripojiť akumulátor. Trvalé závady treba mazať prechodné nie. Aj keď asi by som ju zmazal a pojazdil či nahodou nebude ešte niečo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den !

Děkuji za snahu vyřešit můj problém. Po rozebrání volantu, vymontování COMu, vyčištění všech konektorů a znuvu smontování kontrolka airbegu zhasla. Takže to byl jeden ze čtyř konektorů v zapojení airbegu ve volantu.

Ještě jednou děkuji !

S pozdravem Pepa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...