vektor7 Odesláno 14. únor 2018 Sdílet Odesláno 14. únor 2018 Dobrý den ! Jde nějakým šetrným způsobem sundat krycí misku kontaktů airbegu a tlaksonu ze sdruženého přístroje(je to ta miska s kontakty, co se točí s volantem) ? Při měření průchozího odporu v jednom místě mezi kontaktem a kroužkem nepatrně vzroste odpor a proto si myslím, že je sběrač zanesený a potřebuje vyčistit.A kvůli tomu asi svítí kontrolka airbegu. Nejsem ale schopen přijít na to, jak je miska s kontakty nasazena. Jinak celý sdružený přístroj funguje a proto se mi nechce zbytečně kupovat nový. (mám asi ten nejdražší-mlhovky, rádio , karoserie "Berlinesportes") WIN VF32ANFUF43305852 r.v. 2003. Nebo nevíte o někom, kdo to spraví ? Děkuji ! Pepa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 14. únor 2018 Sdílet Odesláno 14. únor 2018 Páčka rádia a tempomatu sa nasadzuje z boku COMu samostatne. COM je zostavený ako celok z telesa a páčiek teleso je pevné a z neho potom vystupujú ploché vodiče pre airbag a klaksón pričom sú dostatočne dlhé na to aby po otočení volantu do krajnej polohy nestrihlo ani jeden. Tj. točia sa v strede s volantom o 2 a 1/2 otáčky. ESP má snímaci krúžok aby sa vedelo o polohe volantu inak nič. Airbag najčastejšie súvisel s konektorom pod sedačkou vodiča Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vektor7 Odesláno 14. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 14. únor 2018 Dobrý den ! Diagnostika napsala :trvalá závada.Roznětka modulu řidiče úrovně 1. Přerušený obvod. Proměřil jsem oba dvoupramenné kabely volantového airbegu po odskratování konektoru-OK. Změřil jsem odpor obou konektorů patrony airbegu-stejný odpor cca 5 ohm. Myslím si, že airbeg volantu je OK. Diagnostika uvedla i : přechodná závadu, roznětka bočního modulu vlevo. Přerušený obvod. Co dělat ? Změřit patronu bočního airbegu řidiče až po konektor po sedačkou, popř. až k počítači. Je v prostoru řadící páky ? A jaké piny měřit. Musí se po opravě kontrolka zhasnout diagnostikou nebo zhasne sama ? Děkuji za jakoukoliv radu ! S pozdravem Pepa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 15. únor 2018 Sdílet Odesláno 15. únor 2018 Tak ako som písal najpravdepodobnejšie bude problém v bočnom vodičovom airbagu (v sedadle). U 206 a C3 to bol klasický problém. Treba si odpojiť akumulátor počkať cca5min. a pustiť sa do toho . Posunies si sedacku vodiča uplne dozadu. Nájdeš vodiče pod sedačkou ktoré sú pripojene konektorom k vodičom v sedačke. Konektor rozpoj a pozri sa batrekou v akom stave je kontakty musia byť čisté lesklé. Oprava spočiva v prečistení kontaktov ( jednotlivých pinov) a napružení pinov aby tesne dosadali použi sprej na kontakty. Pár krát spoj a rozpoj konektor. Potom napruž piny v samici . Spojiť nechať zaschnúť aspoň 30 min. A potom pripojiť akumulátor. Trvalé závady treba mazať prechodné nie. Aj keď asi by som ju zmazal a pojazdil či nahodou nebude ešte niečo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vektor7 Odesláno 15. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 15. únor 2018 Dobrý den ! Děkuji za snahu vyřešit můj problém. Po rozebrání volantu, vymontování COMu, vyčištění všech konektorů a znuvu smontování kontrolka airbegu zhasla. Takže to byl jeden ze čtyř konektorů v zapojení airbegu ve volantu. Ještě jednou děkuji ! S pozdravem Pepa radim.1008 a JakubkoSK ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.