BuntaFujiwara Odesláno 27. srpen 2017 Sdílet Odesláno 27. srpen 2017 Ahoj všichni, Chci se opět zde na fóru zeptat, kdo jaké máte zkušenosti buď s folii nebo s Plasti Dipem (něco jako folie ve spreji). Zajímá mě co se vyplatí víc, co vyjde levněji atd... Prostě s čím kdo máte lepší zkušenost. Mám totiž zelenou 307čku, takovou tu hodně žabí barvu a chtěl bych ji změnit na něco tmavšího :). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 27. srpen 2017 Sdílet Odesláno 27. srpen 2017 No pokud chceš změnit barvu celého auta tak bych se plastidipu vyhnul. Kamarád s tím stříkal kola a pak přítelkyně aktivně zajela do myčky a nechala umýt i kola a ten nástřik ty kartáče dokázali svlíknout. Na čtyři 16" kola potřeboval dva spreje. Na Celé auto bych to šacoval alespoň na 8-10 plechovek plus něco na očištění atd. a bavím se o tom že změníš barvu jen zvenčí a z viditelných míst. Co se týče " převleku " folií tak počítej že to není žádná levná sranda. Viděl jsem už pár zmršených převleků protože to dělal šmudla který šel po vysokém zisku a použil špatnou folii. Metr čtverečný kvalitní ( potahové ) folie začíná na nějakých 200 Kč bez dph a v této sortě není nijak velký výběr barev ty lepší jsou od 330 Kč bez dph za metr čtverečný. A ty úplně nejluxusnější jsou někde kolem 700 Kč bez dph za metr čtverečný tam už je i výběr barev . Průměrná cena za převlečení auta je u běžné velikosti něco mezi 20 - 26 tisíci Kč bez dph. A je to o odstavení vozu na minimálně 3 dny k tomu. Takže pokud ti někdo nabízí převlečení pod tuto cenu tak to nejspíš nebude kvalitní folie ale obyčejná folie na řezání reklamních nápisů. Tou se to dá taky udělat ale nemá potřebné vlastnosti jako potahovací takže časem to začne na zlomech praskat a tvrdnout a podobné neplechy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rikic339 Odesláno 28. srpen 2017 Sdílet Odesláno 28. srpen 2017 Záleží jakej výsledek očekáváš A hlavně jestli si to chceš dělat sám nebo si to nechat udělat. Pokud nemáš velké zkušenosti s lepením folií na auto tak to sám určitě nedělej, na to je lepší ten dip protože je to lehčí pro někoho kdo s tím nemá moc velké zkušenosti (neber to zle). "Jen" olepíš místa který nechceš nastříhat a pak jedeš. Folie je kvalitnější (samozřejmě pokud použiješ kvalitní folii a dobře jí nalepíš) ale zároveň dražší. Za polepení auta dáš skoro stejně jako za lak - to říkám rovnou. Ale to je stejné když dáš auto někam na dip, to tě vyjde jen o trochu levněji. Jediná výhoda folie a dipu je to, že je to vlastně taková ochranná vrstva na autě. Já sám bych si vybral spíš folii, jelikož nemám rád když je auto v "matu" ale záleží na tobě Je taky obrovský výběr folií a jdou s tím dělat super věci když si s tím vyhraješ Já sám jsem si s kamarádem lepil střechu (a to je poměrně jednoduchej povrch) a pěkně jsme se s tím navztekali a má to svoje mouchy.. Střecha, kapota, dveře, blatníky.. To jsou povrchy který se ještě tak nějak zvládnou, ale nárazníky - to je největší zlo.. A taky ten materiál není uplně nejlevnější, když chceš folii se kterou se ti bude dělat dobře a vydrží. To pak dáš jen za ten materiál klidně 15 tisíc nebo víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.