Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

206 HDI cerný kouř, ztráta výkonu


Cpt._Redeemer

Recommended Posts

konntrolka jel en informativna (len preblikne pri tychto teplotach)

 ale ono to realne zhavi dlhsie  a po nastartovani este dozhavuje 

takze tu kontrolku neber moc vazne

hdi zhavi skoro stejne dlho jak stare turbodizle takze aj ked uz nesvieti ta kontrolka este nestartuj hned ,pockaj, 3-4 sekundy ono to zhavi dalej 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to klepanie na studeny motor by mohli teoreticky  sposobovat aj nefunkcne zhavice  vo faze ked to ma dozhavovat (aby mal motor hladky chod v nizkych otackach)  co trva cca 2 minuty od  nastartovania

tak to odsleduj teraz po vymene zhavicov  ci sa udeje zmena 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo dnes byl ten motor tišši. Nebyl to takovy kovovy, studeny rachot..

Jinak kdyz jsem menil s kamošem žhavicky u zetoru 10641, tak je pravda, ze tam zhasla kontrolka, ale rele vyplo snad jeste o 20 sekund dele.. Tak uvidim jak se auto bude chovat. Nečekam, ze bude vse v poradku. Už na me urcite kuje neco noveho. 

Jinak nedavno jsem mel tema, ze neco mlati od predniho praveho kola, uz jsem mel vse vymeneny. Ted jak menili motor, tak klepani je pryc. Mel z napravy akoeat vyndany spodni čep, takze si myslim, ze byl malo dotazeny. Tenkrat kdyz to kamos menil, tak nesel ven a "sekacem" rozevrel to sevreni kolem cepu a pak se to asi nedostatecne utahlo a nebylo to tolik sevrene. Ted me cekaji jeste zadni brzdy a loziska 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechce sa mi moc verit ze by ten motor bo poskodeny(vybehany) lebo to su poctive motory a tam za jeho zivotnost vecsinou netreba nic  menit (rozvody nepocitam) pokial ten motor ma kvalitny olej a je chladeny 

respektive som ani nepocul ze by to niekto generalkoval , nepocitam skocene rozvody  alebo to co sa stalo tebe 

 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tom puvodnim motoru se nic nedělalo. Vstriky, cerpadlo, zhavicky, turbo. Vsechno puvodni a bez problemu. Jediny co se menilo byl olej, filtry, jednou rozvody, remenice klikove hridele a napinaci kladka a termostat. To je ale takove spotrebni zbozi. I spojka byla puvodni a jeste by nejajou dobu vydrzela, ale kdyz uz to bylo venku tak se dala jina. Opravdu kvalitni motor. Kolikrat jsem i cetl, ze 2.0HDi je nejkvalitnejsi naftak, ze je i o kousicek napred nez "legendarni" 1.9TDi od VW.  Bohuzel na te 206 je ten motor asi jediny to dobry :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Potřebuju poradit, mám Peugeot 106 r.v. 1996 diesel, má najeto 161000 a za posledních 14 dní auto ztratilo výkon, nejsem schopná s tím vyjet na 2ku docela malý kopec, na rovině jede max 75km a víc ani ťuk. Zabírá jen do půli plynu a dál nic. Z výfuku mi jde modročerný až černý dým a začal dobře žrát. Těsnění pod hlavou měněné minulý rok. Díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Egr ventil tam někde najdu nebo to nema? Když kouknete na fotku, ty šrouby u motoru jsou potečený od oleje ale pod autem kaluž nemívám. Motor postříkanej není, spíš jakoby to protíkalo zespodu.

IMG_20190704_105132.jpg

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...