vladosr Odesláno 20. září 2017 Sdílet Odesláno 20. září 2017 a vysledok funkcnosti je aky? v povodnom motore hadam neboli od vyroby.. ja som mal z vyroby champion Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cpt._Redeemer Odesláno 20. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2017 No vysledek, ted nastartuji v pohode s teplym motorem, uvidim rano. V predeslym motoru byly puvodni zhavicky. Jsem druhy majitel, prvni majitel byl muj soused. A ten je nemenil. Ten puvodni motor slapal krasne. Byl tichy a startoval i v minus 20 v pohode. Je mi toho motoru lito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cpt._Redeemer Odesláno 21. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2017 Dnes rano 6 stupnu. Kontrolka se na chvilku rozsvitila a auto chytlo hned. Tak uvidim co to bude telat ori mensich teplotach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. září 2017 Sdílet Odesláno 21. září 2017 (upraveno) konntrolka jel en informativna (len preblikne pri tychto teplotach) ale ono to realne zhavi dlhsie a po nastartovani este dozhavuje takze tu kontrolku neber moc vazne hdi zhavi skoro stejne dlho jak stare turbodizle takze aj ked uz nesvieti ta kontrolka este nestartuj hned ,pockaj, 3-4 sekundy ono to zhavi dalej Upraveno 21. září 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. září 2017 Sdílet Odesláno 21. září 2017 (upraveno) to klepanie na studeny motor by mohli teoreticky sposobovat aj nefunkcne zhavice vo faze ked to ma dozhavovat (aby mal motor hladky chod v nizkych otackach) co trva cca 2 minuty od nastartovania tak to odsleduj teraz po vymene zhavicov ci sa udeje zmena Upraveno 21. září 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cpt._Redeemer Odesláno 21. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2017 Jo dnes byl ten motor tišši. Nebyl to takovy kovovy, studeny rachot.. Jinak kdyz jsem menil s kamošem žhavicky u zetoru 10641, tak je pravda, ze tam zhasla kontrolka, ale rele vyplo snad jeste o 20 sekund dele.. Tak uvidim jak se auto bude chovat. Nečekam, ze bude vse v poradku. Už na me urcite kuje neco noveho. Jinak nedavno jsem mel tema, ze neco mlati od predniho praveho kola, uz jsem mel vse vymeneny. Ted jak menili motor, tak klepani je pryc. Mel z napravy akoeat vyndany spodni čep, takze si myslim, ze byl malo dotazeny. Tenkrat kdyz to kamos menil, tak nesel ven a "sekacem" rozevrel to sevreni kolem cepu a pak se to asi nedostatecne utahlo a nebylo to tolik sevrene. Ted me cekaji jeste zadni brzdy a loziska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. září 2017 Sdílet Odesláno 21. září 2017 (upraveno) nechce sa mi moc verit ze by ten motor bo poskodeny(vybehany) lebo to su poctive motory a tam za jeho zivotnost vecsinou netreba nic menit (rozvody nepocitam) pokial ten motor ma kvalitny olej a je chladeny respektive som ani nepocul ze by to niekto generalkoval , nepocitam skocene rozvody alebo to co sa stalo tebe Upraveno 21. září 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cpt._Redeemer Odesláno 21. září 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2017 Na tom puvodnim motoru se nic nedělalo. Vstriky, cerpadlo, zhavicky, turbo. Vsechno puvodni a bez problemu. Jediny co se menilo byl olej, filtry, jednou rozvody, remenice klikove hridele a napinaci kladka a termostat. To je ale takove spotrebni zbozi. I spojka byla puvodni a jeste by nejajou dobu vydrzela, ale kdyz uz to bylo venku tak se dala jina. Opravdu kvalitni motor. Kolikrat jsem i cetl, ze 2.0HDi je nejkvalitnejsi naftak, ze je i o kousicek napred nez "legendarni" 1.9TDi od VW. Bohuzel na te 206 je ten motor asi jediny to dobry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Machette Odesláno 3. červenec 2019 Sdílet Odesláno 3. červenec 2019 Potřebuju poradit, mám Peugeot 106 r.v. 1996 diesel, má najeto 161000 a za posledních 14 dní auto ztratilo výkon, nejsem schopná s tím vyjet na 2ku docela malý kopec, na rovině jede max 75km a víc ani ťuk. Zabírá jen do půli plynu a dál nic. Z výfuku mi jde modročerný až černý dým a začal dobře žrát. Těsnění pod hlavou měněné minulý rok. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 3. červenec 2019 Sdílet Odesláno 3. červenec 2019 Veľa nafty málo vzduchu......pozrel by som sa na vzduchový filter a prívod vzduchu celkovo....možno niečo bráni prívodu vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Machette Odesláno 4. červenec 2019 Sdílet Odesláno 4. červenec 2019 (upraveno) Egr ventil tam někde najdu nebo to nema? Když kouknete na fotku, ty šrouby u motoru jsou potečený od oleje ale pod autem kaluž nemívám. Motor postříkanej není, spíš jakoby to protíkalo zespodu. Upraveno 4. červenec 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 4. červenec 2019 Sdílet Odesláno 4. červenec 2019 Ani EGR ani ten priesak oleja s tvojím problémom nemá nič spoločné. Čo tak tá nadstavená hadica-vlnovec pred filtrom? Nezbortí sa keď zaťažíš motor? Vyzerá ako mäkký plast. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Machette Odesláno 15. červenec 2019 Sdílet Odesláno 15. červenec 2019 Tak už sme vyměnili vstřiky do motoru, ty byli vypálený i hadičky a pořád to stejný, akorát to už nedýmí a nežere to. Ale pořád to nejede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.