celda1970 Odesláno 19. srpen 2015 Sdílet Odesláno 19. srpen 2015 Zdarec.....zrovna se chystám na výměnu a mám dilema zdali to udělat sám nebo radši k mechošům do dílny kteří mají přeci jenom zvedák atd. kdo jste už dělal sám třeba pouze se svěrákem ..... A ještě jedna maličkost...od Badisáka jsem objednal silentbloky 2+2 a 2 spodní čepy...ale zajímá mě zdali je třeba radši měnit i 4ks šroubů silentbloků i s matkou ....ty bych musel vzít v Peugeotu origo. Po tom všem samo na geometrii.....a pak ještě nové letni pneu no a snad bude.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka307 Odesláno 19. srpen 2015 Sdílet Odesláno 19. srpen 2015 (upraveno) ahoj se svěrákem to nedáš taky jsem je měnil musel jsem jsi je nechat nalisovat u strakiho pokoušel jsem si taky jeden nalisovat u něj v dílně a zku---l jsem to není to jen tak - kdybych to měl dělat znovu tak to koupím komplet i s ramenama Upraveno 19. srpen 2015 uživatelem jirka307 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 19. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 19. srpen 2015 Celý rameno slušný od Meyle HD je ca. za 1500-1600 + spodní čep ca.200,- Na obě strany dohromady ca.3500,- Samotné silentbloky + čepy 1000,- (Meyle HD ) od Badisáka...... Nechám to udělat u známého....má lis a dílnu...tak snad ok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zemla703 Odesláno 19. srpen 2015 Sdílet Odesláno 19. srpen 2015 Napis prosím jak si dopad také přemýšlíme o stejné operaci.Hlavně by me zajímaly ty spodní cepy ty jsou normálně šroubovací co jsem zpozoroval tak jak ti šli ven atd ... Předem dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka307 Odesláno 20. srpen 2015 Sdílet Odesláno 20. srpen 2015 ahoj dělal jsem to všechno komplet dily taky od badišaka všechno meyle a ty spodní čepy to byl porod jsou na závit a bylo to totálně zarezlý a autogen doma nemám takže kladivo a majzlik ale povedlo se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek P 307 Odesláno 20. srpen 2015 Sdílet Odesláno 20. srpen 2015 ahoj dělal jsem to všechno komplet dily taky od badišaka všechno meyle a ty spodní čepy to byl porod jsou na závit a bylo to totálně zarezlý a autogen doma nemám takže kladivo a majzlik ale povedlo se Naco jsi potřeboval majzlík? spodní čep má šestihran na klíč. Nejhorší je dostat rameno z5 na čep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka307 Odesláno 21. srpen 2015 Sdílet Odesláno 21. srpen 2015 vím že je tam šestihran asi 40 ořech ale tím to povolit nešlo a dostat to rameno z5 na čep to je taky věc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 21. srpen 2015 Sdílet Odesláno 21. srpen 2015 Když se rozpojí těhlice od tlumiče - 2 šrouby , tak dostat čep do ramena není zase takový problém . Závit čepu máznout vazelinou a případná další výměna je v pohodě ( jen nezapomenout čep zajistit ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 27. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 27. srpen 2015 Tak hotovo.....nechal jsem si to udělat u kámoše vč. geometrie a to vám říkám.....to je nebe a dudy to řízení teď. Pravý spodní čep načatý a jeden silentblok (puk naprasklý dovnitř). Nic neklepe...neodskakuje...nevibruje....pekně drží stopu při jakékoliv rychlosti.....a to tam mám hodně ojeté letňáky které jsou na výměnu. Osobně jsem nevěřil že to bude takový rozdíl v jízdních vlastnostech..... U Badisáka tedy 2+2 silentbloky předního ramene + 2x spodní čep vše Meyle HD + práce + geometrie = 2100,-kč což je hodně dobrá cena. Byla udělaná i kontrola horního uložení předních tlumičů...řízení a poloos vše OK.......čepy řízení a stab.tyčky už jsem dělal dříve i s geometrií a právě ta mě zarazila když mi kámoš říkal že byla nastavena na nula až sbíhavost.....a peugeot má mít mírnou rozbíhavost.... Řízení je teď mírně tužší..přesnější....a na nerovnostech to míň skáče.....na to že mám 17" tak tedy o dost míň......a to jsem si říkal že půjdou 17" z domu......a dám tam jak už jsem psal 16" equinoxe.... Už jsem je i švagrovi prodal ale vrátil mi je že jsou tvrdé...tak jsem je dal na auto zase zpátky... :D ....tak na ně do jara koupím nové pneu asi Bravuris 3 a bude to..... :papa Jinak se tu někdo ptal jak šly povolit spodní čepy.....ptal jsem se a prý bez jakých koliv problémů....nezarezlé. Auto ale bylo vždy dobře garážované jak ve Francii tak u mě....včetně zadeklovaného spodku což na spodní čepy sice vliv nemá ale přece.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zemla703 Odesláno 27. srpen 2015 Sdílet Odesláno 27. srpen 2015 Dekuji za info pujdu do toho take a pak hned juknu na horni ulozeni mam jiste podezdreni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 11. září 2015 Sdílet Odesláno 11. září 2015 Dačo mi klepoce v predu.Na Stk mi vravely,že všetko je ok!Ako zistim ze horne ulozenie tlmičov je dobré,alebo KO? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 11. září 2015 Sdílet Odesláno 11. září 2015 Posaď někoho do auta ať točí volantem a dej ruku na pružinu, nesmí být cítit lupání nebo poskakování pružiny. Musí chodit volně bez trhání a drhnutí, v opačném případě je ložisko uložení KO. Menší problém poznáš jen při demontáži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 11. září 2015 Sdílet Odesláno 11. září 2015 Ďakujem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 12. září 2015 Sdílet Odesláno 12. září 2015 ked už budeš pri tom kolese tak pozri aj tyčky stabilizátora či v nich nie je vôľa, (samozrejme bez otáčania volantom! ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 13. září 2015 Sdílet Odesláno 13. září 2015 Tie mám nové,majú asi try týždne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 13. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 13. září 2015 mě taky na STK řekl že je vše OK....a v háji byl pravý spodní čep a klepalo to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 13. září 2015 Sdílet Odesláno 13. září 2015 Ináč ale ten spodný čap nemusí byť problém dať dole iba kvôli korózii, ono keď sa mechanik veľmi ponáhľa tak sa ľahko môže stať, že ho namontuje cez závit , resp. ten závit poškodí natoľko, že je to potom doslova porod, sám som to tak mal na mojom aute, jedna strana úpne v pohode a druhá strana to mala našrubované zle, a tak sme to dávali dole, a aj nový sme montovali, za pomoci metrovej tyče dvaja... no a k tomu prelisovaniu silentblokov, kto s tým nemá žiadne skúsennosti a samozrejme aj poriadny lis a prípravky pomocou ktorých zabezpečíme presne kolmý tlak atď, nech sa do toho rozhodne nepúšťa, keď už tak zohnať v okolí niekoho kto už s tým má skúsennosť (to asi nebude také ľahké, málokomu sa s tým chce babrať) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 2. říjen 2015 Sdílet Odesláno 2. říjen 2015 Tak dnes som spozoroval pri vytočenom volante na hornom uložení ložiska asi 5mm medzeru.Chcel by som poslať foto,ale neviem že ako.Poradíte mi prosím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martan01 Odesláno 17. listopad 2015 Sdílet Odesláno 17. listopad 2015 Davate silenbloky Meyle ? Vydrzi to neco? Neni lepsi treba Delphi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 17. listopad 2015 Sdílet Odesláno 17. listopad 2015 Meyle mam 2 roky a zatím drží, takže u mě dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.