Jump to content

odpoved


michal 206
 Share

Recommended Posts

kit vs. filtr (vložka).

je to o pristupu vzduchu k tomu filtru, o velikosti plochy ktera je schopna to pojmout. vlozka je schovana ve standardnim pouzdre, cili uzavrena krabice, tohle trci ven. matros je stejnej. kit ma kratsi interval mezi cistenim (zhruba 10 tisic, vlozka 30). jde o to kde a jak jezdis. narust vykonu zhruba +3 az 5%. vlozka ma mene. cena je jasne vyssi u kitu, ale kdyz uz... jine znacky jsem nezkousel. v uvahu prichazi u me jenom JR nebo GREEN. to kvuli wrccku :P. navic jr je francouzska firma, pezotum rozumi a ja ma na ni dobrou cenu. tolik rozumove zduvodneni...

Link to comment
Share on other sites

já mám pouze filtr KN a hned jsem chrochtal blahem, né, že by nějak narostl výkon, ale začalo to tahat lépe už v nižších otáčkách, snad se zlepšila i spotřeba. Mě spíš zajímalo, jestli je znát markatní rozdíl mezi kitem a nebo jenom filtrem, protože přece jenom je to docela výdaj i to čištění není zadarmo.

Link to comment
Share on other sites

rozdil v nakupu je, ale ne zas tak drasticky a v cisteni, jak vyse uvedeno, kit 3x casteji. jestli je narust trojnasobny oproti filtru? tak to rozhodne neni. zase zivotnost je temer neomezena, takze.... co je lepsi? mel jsem filtr a chtel vyzkouset kit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...