Tornado Odesláno 8. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2007 Asi posledni 2 mesice se mi stava, ze mi pri brzdeni piskaji zadni bubnove brzdy. Dal jsem dolu bubny a steteckem ocistil prach, ale moc to nepomohlo. Zatim mi bylo porazeno, ze mam vzit pakny a bubny smirkovym papirem, ze se na nich vytvori "sklovina" a pak to piska. Mate nekdo jeste dalsi tip cos tim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 9. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 jo,přeně tak....šmirgl a přebrousit pakny i buben. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 9. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2007 Tak uz mam obrouseno a zda se byt problem odstranen. Ale co me ten mechanik jeste poradil bylo podivat se pod gumicky brzdovych valecku. Na prave strane byla na obouch stranach pod gumickama brzdovka, na leve jen na jedne strane (pouze pod gumickama). Dival se mi na to i soused a rikal, ze by bylo uz vhodny valecky vymenit. Na netu maji dva druhy. S regulatorem bendix a bez regulatoru. Ktery tedy koupit? ABS nemam a nynejsi valecky jsou znacky BOSCH.. Pakny maji asi tak 3mm oblozeni, na leve strane jsem si vsimnul ze jedna je trochu vice sjeta nez ta druha, je treba je taky menit? A je nutny nechat stocit bubny, kdyz jsou "vydrene" tam max 1mm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 10. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2007 když už je brzdovka v manžetkách-každopádně prasátka vyměnit. a jestli tam je regulátor poznáš buď tak,že je rozebereš-což asi nechceš,nebo podle tvaru toho válečku-ten s regulátorem má díru ve štítu šišatou a bez kulatou,nebo opačně,nebo tak nějak.prostě to jde na pohled poznat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 10. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2007 A k cemu ten regulator vubec slouzi? Jaksi o nem nemuzu najit zadny informace (nebo blbe hledam). Na servis boxu jsem si ty valecky podle cisla VIN nasel, ale neni tam informace jestli regulator maji nebo ne. Jedna se o dily 4402C1 a 4402C2 - nemel by jste nekdo o techto dilech nejake informace? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 10. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2007 No já si s válečkama prožil taky svoje. Koupil jsem podle katalogu v bennexu a pak jsem zjistil při motáži že to není on. Naštěstí ho vyměnili. Jinak si pohlídej i jakým závitem je to připojený. Jsou 2 druhy. Průměr teď z hlavy nenapíšu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 10. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2007 a teče to z tech manžet ven? co vím tak když zatuhávaj prasátka tak se leje trošku brzdovky pod manžetu aby byly namazané i z druhé strany aby jsi to případně neměnil zbytečně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tornado Odesláno 11. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. prosinec 2007 Vypadalo to ze to z manzet ven neteklo, nebo aspon sem si zadne kapaliny v prostoru bubnu nevsimnul. Ale dnes brzdy opet lehce sem tam piskaly. No a jelikoz jak Dave_k pise ze je vice druhu, tak jsem se dnes stavil za servisakem a necham to vymenit u nej (objedna oba typy a co nepouzije vrati). Necham na nej posoudit i pakny a kdyz uz v tech brdach bude tak necham vymenit i predni kotouce ( je na nich uz drazka z kazde strany tak priblizne 1mm urcite). Jinak teda vsem diky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 12. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2007 Původně zaslal: Tornado A k cemu ten regulator vubec slouzi? Jaksi o nem nemuzu najit zadny informace (nebo blbe hledam). Na servis boxu jsem si ty valecky podle cisla VIN nasel, ale neni tam informace jestli regulator maji nebo ne. Jedna se o dily 4402C1 a 4402C2 - nemel by jste nekdo o techto dilech nejake informace? je to regulátor brzného účinku.slouží k tomu,aby se ti při intenzivním brždění nezablokovaly zadní kola.prostě v určitých režimech brždění částečně omezuje tlak ve válečcích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.