Clown Odesláno 24. září 2003 Sdílet Odesláno 24. září 2003 teda cvaka - obcas to cvakne, kdyz jedu pomalu, treba pri otaceni. cvakne to vzdycky tesne (asi ctvrt otacky) pred rovnyma kolama, prave pri rovnani a vypada to jako kdyby to slo pres nejakej zoubek - takovy \"lup\" a je to citit ve volantu i trosku slyset... nejdriv jsem si toho vsimnul z jedny strany, pak to udelalo i z druhy. co by to mohlo byt? a kdyz auto stoji, tak to moc nepoznam, ponevadz docela intenzivna rachta servo. mate s tim nekdo zkusenost? nebo alespon predstavu? kdyztak budte jemni - vyssi sazba za opravu by mne asi slozila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 24. září 2003 Sdílet Odesláno 24. září 2003 Mně podobně, ale zase, když ám kola úplně do plnýho rejdu. A závada? Úplně jednoduchá - málo oleje v posilovači. Otázka je, jestli máš hydraulickej posilovač.. Další záhadou pro mě zůstává, kam se mi ten olej během 3 měsíců ztatí, že ho musím vždycky dolejt a pod autem nic...(( 309 GRD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. září 2003 Sdílet Odesláno 25. září 2003 GVG: ty máš v 309-ce servo? To se moc často nevidí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 25. září 2003 Sdílet Odesláno 25. září 2003 2 Oddie: no jo, mám... Vidíš, já si myslel, že to je normálka a koukám, že jsem asi exot... Neměl bys tip, kam juknout, kudy by se mi moh ztácet olej? Pokud je ale taková spotřeba, jako mám já, normální, tak dobrý. Ale spíš počítám, že ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. září 2003 Sdílet Odesláno 25. září 2003 V naftových 205/309 je servo skutečně dost exotika. Olej by se takhle ztrácet neměl. Utíká to většinou někde u řízení, u pumpy málokdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 25. září 2003 Sdílet Odesláno 25. září 2003 Aspoň něco v tom mým miláčkovi. Mám ho teď u Vašendy na kontrole a tam mi zjistili, copak to je. Uniká to kolem pístku při plným rejdu. Takže bude asi vrakáč. Jinak, chystám menší povídání o autoopravně Vašenda, aby i ostatní věděli, do čeho půjdou, pokud půjdou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.