Misoo Odesláno 24. duben 2007 Sdílet Odesláno 24. duben 2007 prosim vas da sa niekde zohnat neoriginalne spojkove lanko na 2,0L? v peugeote mi ponukli za 4500 SK. tomu uz vravim nehoraznost! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 24. duben 2007 Sdílet Odesláno 24. duben 2007 Já sem ho tenkrát v druhovýrobě nesehnal, kupoval sem ho v RM servisu v Brně a stálo cca 1700kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 25. duben 2007 Sdílet Odesláno 25. duben 2007 Aftermarket je skutečně nedělá, ale pokud si zjistíš rozdíly, mezi 2,0 a 2,1td (snad délka??). nabídl bych ti úplně nové origo z Peugeota na 2,1td, které jsem koupil a nakonec nepoužil, takže se mi válí ve sklepě. Tátá má 2,0 a když jsem je okukoval, rozdíl (tvarový a funkční) jsem neviděl. Teď : minulý týden jsem sháněl novou horní hadici k chladiči pro 2,1td (nebyla prasklá ale při tlaku se začala v jednom místě nafukovat - asi povolilo to vnitřní opletení). Aftermarket zase nic a soudruzi v P chtěli za origo půl metru hadice přes 2k Kč. Nakonec jsem zajel do autodílů, majitel se na ní podíval a přišel s náručí rúzných hadic pro různé typy. Jedna (ani nevím z čeho) tam sedla jak pr*** na hrnec a byla za 500 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lastivkaa Odesláno 25. duben 2007 Sdílet Odesláno 25. duben 2007 Z troj litra ti nebude pasovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misoo Odesláno 26. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2007 skusim to lanko dostat von a zmerat. pripadne nafotit. dam vediet. diky:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lastivkaa Odesláno 26. duben 2007 Sdílet Odesláno 26. duben 2007 Misoo zmeraj to a ak este nieco chces tak mi zavolaj 0911 044 888 na buduci tyzden som v Blave stvrtok piatok. Cauko andrej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misoo Odesláno 26. duben 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2007 ludia prosim vas, ako to lanko dostat von? ma s tym niekto skusenost? je to dost zle pristupne aj z motorovej strany (zavadzia nadrzka ABS) aj z vnutornej (pedal spojky). lanko je v pohode, zlomil sa akurat ten plastovy hak medzi lankom a pedalom, takze jednoducho vytiahnut sa to neda ani z jednej strany... [upravil dne 26.4.07 Misoo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xander Cage Odesláno 29. duben 2007 Sdílet Odesláno 29. duben 2007 Já ho v Brně kupoval za 800 Kč, nové, ale druhovýrobu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 29. duben 2007 Sdílet Odesláno 29. duben 2007 Původně zaslal: Misoo ludia prosim vas, ako to lanko dostat von? ma s tym niekto skusenost? je to dost zle pristupne aj z motorovej strany (zavadzia nadrzka ABS) aj z vnutornej (pedal spojky). lanko je v pohode, zlomil sa akurat ten plastovy hak medzi lankom a pedalom, takze jednoducho vytiahnut sa to neda ani z jednej strany... [upravil dne 26.4.07 Misoo] Nejdřív zkontroluj, jestli nějaká odlomená část plastu nepřesahuje obrys, abys to vytáhl. Celé lanko se vytahuje ven směrem do motoru. Je tam blbý přístup, ale jde to. Na lanku by měl být takový gumový vlnovec, který kryje tu pružinu přes bowden. Celek je zasunutý do příčky karoserie přes takový čtyřhranný otvor a má na karoserii směrem dovnitř takové plechové vedení. Ten vlnovec je zaklesnutý, za takový kruhový doraz, který je součástí kompletu lanka a ten je přitisknutý na příčku karoserie. Je potřeba s tímto celkem vyklat a současně vytahovat, protože na tom čtyřhrahu, co je zasunutý do otvoru je směrem dovnitř k pedálům nasazená aretační guma, takový návlek (viditelný od pedálů) a ten se má stáhnout s tím čtyřhranem. Ten má na sobě po obvodu taková příčná žebírka k aretaci v otvoru. K celku je zachycen u toho kruhového dorazu takovou podložkou ve tvaru jakoby podkovy (kruhový obvod s hranatým vnitřním vybráním) a ta jí má přidržovat. Stává se při stahování, že tato guma i s podložkou sjede a při vytahování celku se nahrnuje zevnitř otvoru v karoserii. Možná by pomohlo t gumu zevnitř postříkat nějakým mastným sprejem (WD, concor...), aby guma líp klouzala ven. Jinak to tam není nijak aretované, jen nasunuté. Prostě jemnými kruhovými pohyby vyklat a táhnout ven. [upravil dne 29.4.07 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.