Sign in to follow this  
Followers 0
Dcharlie

1,6HDi vs 2,0HDi

49 posts in this topic

Rozhoduji se mezi těmito dvěma motory.Zajímaly by mne vaše zkušenosti,jaké jsou nejčastější závady,na co si dát pozor při koupi a jaká je skutečná spotřeba?Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z hlediska spotřeby, pojistky atd. - 1.6HDi. Já mám 2.0HDi, 79kW, spotřeba 5.8-6.5.

Ale třeba platí Medvědovo - objem nenahradíš, dej si vyhledávání, probíralo se to několikrát:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,6 HDI 66kW kroutící moment 215 Nm při 1750 ot.

2,0 HDI 66kW kroutící moment 205 Nm při 1950 ot.

Jednašestka je novější konstrukce a lépe odhlučněná.

Pojistka je nižší, ale jak u které pojišťovny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koncepce motorů je shodná pokud se zajímáš o provedení se 16V.Náhled na cenu pov. ručení je bez diskuze.Další náhled je na provedení auta, jeho váhu, co od něho očekáváš, jestli chceš 6 st. převodovku apod, a tedy i pořizovací cenu.To, co tady padá jako zaklínadlo, objem ničím nenahradíš, je o fajnovosti nebo trvanlivosti motoru z pohledu zacházení s autem a jeho využití.1,6 je určitě úspornější než 2l, ale až tak ne rozhodujícím způsobem.Jezdím s 1,4 Cliem, 1,8 Focusem, 1,9 octavií, 2l v Peugeotu, vše v dieslu.Všechny atributy výhod bych dal do 1,8 , ale bohužel jí Peugeot nevyrábí. A proto jsem šel do 2l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám 307 break 1.6. HDi 80kw a jsem maximálně spokojen. A když to srovnám se švagrovou 307 break 2.0 HDi 66 kw, tak mám naprosto luxusní motor, kděžto on takovej trošku línej traktůrek :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: js307

mám 307 break 1.6. HDi 80kw a jsem maximálně spokojen. A když to srovnám se švagrovou 307 break 2.0 HDi 66 kw, tak mám naprosto luxusní motor, kděžto on takovej trošku línej traktůrek :super

Rozdíl musí být, vzhledem k odlišnému výkonu.

Ta jednašestka je brko!

1,6 HDI 80kW krouťák 240 Nm

2,0 HDI 66kW krouťák 205 Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možná ti pomůže při rozhodování i tato funkce motoru 1,6 HDI 80kW, kterou jiné motory 1,6 nemají. Rázem máš krouťák z 240 Nm na hodnotě 260 Nm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Funkce « Overboost », která se aktivuje při plném zatížení motoru mezi 1 500 1/min a 3 750 1/min, mu navíc umožňuje jednorázové navýšení až na 260 Nm při 1 750 1/min. Nárazově může být tedy maximální dosažená hodnota točivého momentu zvýšena o celých 8,3 %.

Takže, nyní jsem zvědav jak se rozhodneš, po zavalení technickými údaji .

Moje nynější volba motoru, by byla tato výše uvedená.

:super:super:super:super:super:super:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: marshall

1,6 HDI 66kW kroutící moment 215 Nm při 1750 ot.

2,0 HDI 66kW kroutící moment 205 Nm při 1950 ot.

Jednašestka je novější konstrukce a lépe odhlučněná.

Pojistka je nižší, ale jak u které pojišťovny.

2.0 HDI 79kW kroutící moment 250 Nm při 1750 ot.

ať máš z čeho vybírat:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: marshall

Jó v Košicích jsou peníze na tak výkonné motory.Holt ta reforma financí má něco do sebe.

:D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musíte srovnávat stejné výkony motorů HDI! t.j. 1.6/80kW a 2.0/80kW a rozdíly tam určité jsou. Pokud jezdíš v autě převážně sám určitě zvol 1.6/80kW, je úspornější a platíš menší pojistku, ale pokud jezdíš plně obsazený nebo naložený tak je obsah opravdu znát, do kopců nevadne jako 1.6. Měl jsem 2.0/66kW je to lenoch ale jel pořád stejně, kopec nekopec. Teď mám 2.0HDI/100kW a jízda je ohromnou radostí, jen se kolikrát nedokážu ovládnout a bojím se aby mě někde nezměřili. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Leos

Musíte srovnávat stejné výkony motorů HDI! t.j. 1.6/80kW a 2.0/80kW a rozdíly tam určité jsou. Pokud jezdíš v autě převážně sám určitě zvol 1.6/80kW, je úspornější a platíš menší pojistku, ale pokud jezdíš plně obsazený nebo naložený tak je obsah opravdu znát, do kopců nevadne jako 1.6. Měl jsem 2.0/66kW je to lenoch ale jel pořád stejně, kopec nekopec. Teď mám 2.0HDI/100kW a jízda je ohromnou radostí, jen se kolikrát nedokážu ovládnout a bojím se aby mě někde nezměřili. ;)

To ti věřím, že 136 koňských sil musí s tímto vozidlem pořádně cvičiti a zároveň si umím představit ten požitek z jízdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mám 1,6 HDi 80 kW. Je to výborný motor a dá sa s ním jazdiť veľmi úsporne. Tento motor má rád otáčky, ako všetky 16V motory. Je oproti 2,0 HDi podstatne tichší. Pozri si toto: http://www.brnocar.cz/technika/16hdi.htm. Mal som aj 2,0 HDi v 307 krátkej. Ten motor nie je zlý, len na SW/Break je podľa mňa slabý. Pokiaľ chceš aj športovo jazdiť, tak zober 2,0 HDi 100 kW a máš to aj so 6-rýchlostnou prevodovkou.

[upravil dne 6/4/07 Martinsk]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mares

Možná ti pomůže při rozhodování i tato funkce motoru 1,6 HDI 80kW, kterou jiné motory 1,6 nemají. Rázem máš krouťák z 240 Nm na hodnotě 260 Nm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Funkce « Overboost », která se aktivuje při plném zatížení motoru mezi 1 500 1/min a 3 750 1/min, mu navíc umožňuje jednorázové navýšení až na 260 Nm při 1 750 1/min. Nárazově může být tedy maximální dosažená hodnota točivého momentu zvýšena o celých 8,3 %.

Takže, nyní jsem zvědav jak se rozhodneš, po zavalení technickými údaji .

Moje nynější volba motoru, by byla tato výše uvedená.

:super:super:super:super:super:super:super:super

Stručně řečeno, tento výše uvedený motor je správná volba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PEUGEOTIK307

A čo takto Fabia 1,2 HTP?:roker

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Fabia Junior by 1.0 37kW by nestacila? :P:D:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.