fidza55 Odesláno 30. září 2014 Sdílet Odesláno 30. září 2014 zdravim....... potreboval bych pomoct.mam 206ku a dlouho mi blbnul otackomer. lital nahoru a dolu. po vypnuti motoru zustal vyset v pulce nebo ruzne jak chtel. ted jsem menil spojku a otackomer mi najednou jde jak ma ale pro zmenu mi nejde rucicka rychlosti ktera bud lezi dole a nebo se houpe plus minus kolem rychlosti kterou jedu. jeste jsem zjistil ze mi nesviti svetla ktere maji svitit pri couvani a mam pocit ze to ma s tim souvislost. nevi nekdo jestli je to nejakym cidlem nebo cim? dekuju za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Almanil Odesláno 30. září 2014 Sdílet Odesláno 30. září 2014 Čidlo zpátečky bude nejspíš na převodovce a snímač rychlosti taky. Nevím, jak přesně to bude u 206, ale tipuji, že to tak bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 30. září 2014 Sdílet Odesláno 30. září 2014 Samozřejmě to může být spínač couvaček na převodovce, nebo když ti dělali spojku, mohli rozpojit dvoupinový konektor u hrnce pravého předního tlumiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fidza55 Odesláno 1. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 1. říjen 2014 podivam se ,dekuju :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrb123 Odesláno 7. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2014 ahoj, zeptal bych se cim to nakonec bylo, cidlem zpatecky? mam ted uplne stejny problem, zpatecni svetla nesviti a rychlost bud ukazuje, nebo to lita, popripadne to padne na nulu a pak jakoby to i nejak mene jelo, pokud to rychlost ukazuje spravne tak to jede v poradku, ale jak zacne rucicka rychlosti blbnout tak to jede trochu divne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Syroň Odesláno 10. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2014 (upraveno) Zdravím. Co zkusit pohýbat s kabeláží a konektory(rozepnout, sepnout) při vypnutém klíčku? Spíš kolem konektorů k řídící jednotce. Mám s tím své zkušenosti, otáčky i rychlost vyhodnocuje řídící jednotka, proto bych se zaměřil právě na konektory kolem ní. Případně je vyčistit Kontaktolem. Manipulaci kolem řídící jednotky zásadně jen při odpojené baterii!!!! Po připojení baterie po prvním zapnutí zapalování počkat min 10 vteřin se startováním, než se načte paměť. Pozor na případný kód rádia. Stejné platí i pro světla. Všechno ovládá řídící jednotka. Upraveno 10. prosinec 2014 uživatelem Syroň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.