Fruktis Odesláno 22. září 2014 Sdílet Odesláno 22. září 2014 (upraveno) Zdravím, v pátek jsem koupil ženě nový telefon HTC desire 310 v Mobil pohotovosti na andělu, mobil jsme vyzkoušely, fungoval, co jsme ale nevyzkoušeli, tak to jestli telefon vyzvání. V sobotu jsem ho byl reklamovat, že telefon nevyzvání, arogantní chování technika mě nemile překvapilo, ale nakonec tedy převzal telefon do reklamace, že se mám dnes zastavit, kdy tam bude vedoucí, zda mi telefon vymění za nový. Ale mám neblahé tušení, že věci nepůjdou jen tak lehce. Je možné se nějak účinně bránit? Přeci kdo by zkoušel u novýho telefonu, zda vyzvání? Nemáte nějaké rady? Díky. Upraveno 24. září 2014 uživatelem Fruktis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krt€K Odesláno 22. září 2014 Sdílet Odesláno 22. září 2014 No, uvidíme, co ti řeknou... každopádně pro příště, ať budeš reklamovat cokoliv, nechat do protokolu zapsat, že jsi danou věc používal zcela v souladu s podmínkami pro její bezchybné užívání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fruktis Odesláno 22. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. září 2014 Dík za radu, já to spíš nepoužíval, jen se to vybalilo, dala se do toho simka a jalo se nastavovat, při nastavení vyzvánění se zjistilo že to nehraje. Ale pro příště dobré vedět. Uvidím co řeknou, ale co jsem četl recenze na netu, tak to bude asi tuhý boj a hádáčka. i když stále doufám ve světlo na konci tunelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fruktis Odesláno 22. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. září 2014 Tak telefon vyměněný za nový, situace arogantního blba na příjmu se neopakovala (očividně velmi oblíbený zaměstnanec v kolektivu) a vše proběhlo v klidu a spokojenosti. Ufff. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. září 2014 Sdílet Odesláno 22. září 2014 Taky jsem zažil blba. Je to situace, když dobrý borec založí firmu, díky jeho dobré práci se mu daří, a rozhodne se založit pobočku, např. v jiné lokalitě. No a hledá a najde suveréna, který z toho zákazníkům udělá peklo. Viz dobrá firma Krakens Uničov a pobočka v Šumperku Slovanská 20. Takové zesměšňování zákazníka (nikoli mne) jsem ještě nezažil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fruktis Odesláno 22. září 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. září 2014 Jo nejhorší je srážka z blbcem...každopádně jsem rád, že to dopadlo pro mě dobře... vedoucí pobočky byl člověk rozumný a okamžitě sjednal nápravu a prodavačky se chovaly při výměně lépe než borec. Za čož jim patří palec nahoru, ale zároveň mě tam nejspíš už nikdy neuvidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.