Jump to content
  • Aktuální cíle darů

Maximálka 206 1,4 HDI


C-R-E-A-T-I-V-E

Recommended Posts

Manzelka ho ma precipovaneho na cirka 90 koni a 190 Nm. Parkrat jsem s nim uz jel a jednou jsem zkusil \"co cajk snese\". Tachometrovych 180-185 ale radsi jsem ubral. Otackomer se uz \"cervenal\" a zrovna bezpecne jsem si nepripadal. Je to kratke, lehke a pomerne vysoke auto, koncepcne tak max. na primestsky provoz. Auto s jednoduchym podvozkem a tomu vsemu odpovidaji jizdni vlastnosti a stabilita ve vyssich rychlostech. K motoru: do 2 tis. je to bida. Ale kdyz se ten \"ciplej\" motor prehoupne pres 2000ot/min tak je docela \"vzteklej\" i na petku. Spotreba slusna - dlouhodobe (pouze mesto a pouze zenska) 5 - 5,5 l/100. Poruchy a zavady: 0. Ted najeto cca 16 000 km (20 mesicu).

Takze pokud nepotrebujete zrovna stehovak, spokojite se s prumernym podvozkem a skousnete obcas nejaky ten pazvuk v interieru, tak proc ne. A ten moturek je na svuj obsah vynikajici a myslim ze pro toto \"prditko\" idealni.

[upravil dne 5.10.05 Paul]

Link to comment
Share on other sites

Kdo a za kolik Ti dělal ten chip, jak se změnilo chiování auta po: jízdní vlastnosti posun krou?áku, spotřeba?

Mám autino na lízačku, ale za va roky bude po, tak bych s ním moghl konečně něco dělat...

Díky za info.

Link to comment
Share on other sites

S timto autem jezdi manzelka, ja jen sporadicky, a kdyz jsem s nim cca pred rokem jel tak mi to prislo liny a bez spodku. Takze je to ( zhruba mela najeto 6000 km) precipovane v Rakousku ( +40 Nm; +20 k, vse pri stejnych otackach) za cca 350,- eur ( mel jsem od nich uz precipovanou 406 HDI a spokojenost, jenom pri plnem zatizeni obcas na 4-ku nebo 5-ku klouzla spojka - zaclo to tak ve 110 000 km). Ta 206 zere porad +- stejne skoro \"nic\", spodek se zlepsil jen trochu, ale od 2000 je to sakra znat . Zena ma auto take na leasing a je jeste v zaruce. Pri bezne diagnostice ten \"doping\" neodhali no a kdyby neco tak by se vse vratilo do puvodniho stavu, kvuli te zaruce ( u nas v Peugeotu nechteji o precipovani ani slyset ). Ta stejne cca za 1/2 roku padne ......

Link to comment
Share on other sites

206 1,4HDI koupená v ČR v květnu jede při max. otáčkách (cca 4800 ot/min -omezovač) na pětku opravdu něco přes 180 Km/h tachometrově.

Nová se syrovým motorem to na rovině vytáhla na pětku max. něco přes 170 km/h.

Výrobce udává max. výkon 50kW a 150Nm točivý moment.

Na válc. brzdě mi naměřili 55kW a 168Nm (najeto 800km, nafta cet. číslo 50,6)

Po chipu na brzdě 66kW a 192Nm. Mám i grafy, ale ne naskenované.

Chip je od BitPower za 12000,-. Jsem s ním zatím spokojený (málo najeto). Výkon navíc je opravdu znát! Zajímavé je, že se subjektivně i změnil zvuk motoru směrem do hlubších frekvencí. Spotřeba při stejném režimu jízdy přibližně zůstává (něco přes 5 L). Chip upravuje průběhy výkonu a krou?áku až od asi 2000ot/min, lepší by bylo aspoň od 1500 ot/min. To je snad jediná slabina , auto ožívá až od 2000ot.

Auto by jelo i na rovině rychleji (myslím maximálku), ale převod a omezovač to omezují. Pro dosažení větší maximálky by bylo třeba dát jiný stálý převod, ev. zkusit trochu větší průměr gum (pozor aby se vešly do podběhů). Možná 185/65 R14 by se vešly a jsou o cca 7 procent větší. Tj. maximálka přes 190 km/h (samozřejmně, že tachometr by to \"nepoznal \"a ukazoval pořád jen přes 180).

Posunout ev. vyřadit zásah omezovače bych nedoporučoval.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...