svorka Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Zdravím, začala mi blbnout vstřikovací jednotka, auto občas cukne, a svítí kontrolka (když kontrolka nesvítí - auto necuká v servisu zjistili špatnej uhel jednoho ventýlu. Raděj mi vyměnit celou jednotku (cca 14 000,- volala jsem na vrakárnu tam ji mají za 2 500,- tak a teď babo raď máte s tím někdo nějaké zkušenosti??? díky. M. [upravil dne 20.7.05 svorka] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhaus65 Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Jestli máš ECU Sagem, tak se to tady už probíralo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hics Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Zjisti si, co tam máš za ECU. Je to důležité - některé neumožnují přehrání řídícího programu a to je důležité pro správnou činnost motoru a okolních agregátů. Zkrátka řečeno - ECU stejného typu koupená na vrakáči bude patrně obsahovat trovhu jiný řídicí program, než je od výrobce na tvém autě. Příklad - ECU typu EDC15C2 se používá v diselových modelech Peugeot 306, 406, 607, Partner... Citroen Xsara, Xantia, C5, C4... atd těch aut je o dost víc a každé má poněkud jinou konfiguraci čidel a okolního vybavení, takže ECU z jiného auta bude ve tvém fungovat korektně, ale pravděpodobně až po přehrání řídícího programu z tvojí původní do jiné a to u některých jednotek jde celkem jednoduše. Opakuji - ECU musí být stejného typu!!! Některé ECU toto neumožnují. Tamje potom cesta bud dát nekřestanské peníze servisu, nebo hledat a hledat až seženeš jednotku z docelaůplně stejnýho auta. Rozhodují i takové věci, jako výbava klimatizací, typ Lambda sond (y) atd. přípojný konektror sice bude stejný, ale jednotka nebude z konkrétních vstupů v případě chybejícího, nebo parametricky odlišného snímače dostávat správná data bude vyhazovat chyby... Doufám, že jsem to popsal alespon trochu srozumitelně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jezkovi.voci Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Původně zaslal: svorka Zdravím, začala mi blbnout vstřikovací jednotka, auto občas cukne, a svítí kontrolka (když kontrolka nesvítí - auto necuká v servisu zjistili špatnej uhel jednoho ventýlu. Raděj mi vyměnit celou jednotku (cca 14 000,- volala jsem na vrakárnu tam ji mají za 2 500,- tak a teď babo raď máte s tím někdo nějaké zkušenosti??? díky. M. [upravil dne 20.7.05 svorka] Jak jako špatnej úhel jednoho ventilu??? A co by s tím měla dělat jednotka? Pokus se sehnat někoho se stejnou 1.4kou a někde v servisu zkusit vyměnit jednotky, aby sis ověřil, že je to opravdu jednotkou. Bacha ale, při tomhle postupu je nutná reaktivace immo pro danej motor. No a lepší vyhodit 1litr za jistotu než nejdřív 2.5 za jinou a pak zjistit, že je třeba taky vadná (bo blbej typ) a pak valit další love za další a další diagnózy a opravy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svorka Posted July 21, 2005 Author Share Posted July 21, 2005 :o:o díky proberu to se svým osobním servisákem a před tím zjistím co je to ECU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jezkovi.voci Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Něco jako CPU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jezkovi.voci Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Jooo počkej, se tu bavíme každej vo něčem jiným. Ty nemyslíš řídící jednotku, ale vstřikovací rampu. Nebo je tam ještě taky zapalovací rampa. Proto mě nešlo do hlavy, jak by ECU mohla ovlivnit úhel ventilů .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.