Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

306 1.6 nastavení rozvodů


TomMaister

Recommended Posts

Zdravím,

Řeším problém s nastavením rozvodů u motoru 1.6 65 kw ve voze 306 r.v. 93.

Potřebouji poradit kde naleznu aretační otvor pro zajištění klikové hřídele, dva otvory jsou naproti chladiči hned vedle olejového filtru, jedna díra cca 5mm a druhá cca 16mm.Zkoušel jsem aretovat tyčkou pomocí té menší díry ale tyčka zapadá do ozubení setrvačníku, pro ten větší otvor sem to zkoušel větším imbusem.Na setrváku je na jednom místě podélný zářez cca 8mm, takže pokud zkusím setrvák zaaretovat pomocí toho většího otvoru tak je otvor větší jak díra v setrvačníku - průměr díry je větší jak průmer zářezu v setrvačníku.Nevíte někdo zda není adetační otvor někde jinde ?Ty dvě díry u filtru se mi nějak nezdají a potřebuji mít jistotu že je to nastaveno správně, nyní to mam nastavené podle úvratě a ventilů ale to není ono.Jinak na ozubeném kole na klice je zářez, nevíte kam má u tohoto motoru směřovat?

Budu moc rád za každou radu, protože ani v dílenské příručce sem se nedočetl kde vlastně ten aretační otvor je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

for velkybanan: no rysku na klice mam ale na motoru už žádná ryska není, je tam jen takovej nálitek krychlového tvaru pod vodní pumpou.A pokud motor nastavím podle horní uvrati a střihu ventilů tak je ryska dole někde na 5 hodinách.

for pastorek: jak sem tak tu menší díru studoval po vyndání halova snímače tak mi tyčka zapadá do ozubení setrvačníku, drážka v setrváku vychází na tu větší díru co je hned vedle té menší ale obě díry mají rozdílný průměr.Sem s toho jelen, kolega mi zas říkal že by mohla být aretační díra u starteru jenže tam jsem žádnou nenašel.

Pánovi ten motor měnily, tak doufám že mu tam nenamíchaly díly ze dvou variant motorů.Od té doby to má výkon jak stodvacítka s rozházeným předstihem.

[upravil dne 24/2/13 00:51 od TomMaister]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak rozvody sem musel nastavit dle zdravého rozumu - tedy vačka zaaretovaná = pálí 1. válec + klika do polohy 1. válec horní uvrat. Kliku se nám kloudným způsobem nepodařilo zaaretovat žádným způsobem a ryska na bloku nenalezena.Pravděpodobně při výměně zaměnily setrvačník.Díky všem za cenné rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...