Zazimir Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 Jsem ze staré školy a jednání pojišťoven trošku nechápu, anebo chápu až moc. Po koupi mého Pažouta jsem se obrátil na ČPP a uzavřel s nimi pojištění, bratru za 2.300,- Kč ročně. Po roce mi to zvedli o 100, letos, po dvou letech znovu o 150. Napsal jsem tedy lejstro, že neakceptuji změnu a smlouvu ukončuji a rozběhl se do nejbližší kanceláře ČPP. Tam mi pracovník s úsměvem sdělil, že je jenom moje chyba, že se po roční aktualizaci nedostavím za účelem změny podmínek. Sepsali jsme novou smlouvu se stejnými podmínkami jako ta původní a světe div se za 2.200,-. Proč to píši. Dostala mne věta pojišťováka, že je jenom na lidech, jestli se dostaví, nebo ne. Máte s tím stejné zkušenosti? Podotýkám, že už delší dobu mám nejvyšší bonus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 to je úplně normální stav. Tím že máš plné měsíce tak nemůžeš jít dolů, ono většinou když člověk má řeknu příklad 30% bonusu a po roce bez nehody mu to sníží o dalších 5% ale zase navýší základní sazbu, takže člověk je vlastně na svým... oni prostě měněj podmínky. Konkrétně u ČPP to dělám tak, že každý rok s klientama dělám náhradu smlouvy a ono se jim to ještě o něco sníží, protože jsou starší a mají jiný vstupní věk a tím i nižší koeficient... proto radím každý rok se ptát všude okolo, kdo a za kolik dokáže pojistit auto. Nejsnažší možnost, jak ušetřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zazimir Odesláno 1. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2012 Díky, člověk se musí furt všude připomínat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 8. říjen 2012 Sdílet Odesláno 8. říjen 2012 Pojišťovna Generali - levéj koutek huby neví co povídá pravéj koutek huby... Chtěl jsem ukončit úrazovou pojistku. Volám slečně co mi ji zřídila : Dobrý den,chtěl bych zrušit tu pojistku co jsme spolu uzavřeli. Slečna : Tak to přestaňte platit a ono to zanikne... Já : Děkuji. Přišla jedna složenka a za 14 dní další... Tak tam volám a slečna operátorka mi povídá : To musíte písemně! Na našich si najděte e-mail a pošlete to jako žádost o ukončení... Hledám na stránkách e-mail a nikde nic jen okýnko pro rychlý dotaz s odpovědí za dva dny... Došla mi odpověd,že tohle e-mailem nelze,že musím písemně dopisem... Tak jsem to vytisknul a poslal jim to doporučeně... CO NEJDÁL OD TAKOVÝCH GAUNERŮ!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skuci Odesláno 9. říjen 2012 Sdílet Odesláno 9. říjen 2012 asi takhle... i já jako makléř volám lidem na infolinky co jsou přímo pro nás a oni tak občas nevědí co říkaj... takže lepší se svěřit do rukou né pojišťováka ale makléře, nebo někde jinde ověřit informaci radši 2x za sebou... jinak všeobecně se vše musí oznámit písemně aby to od tebe měli podepsaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odee Odesláno 1. listopad 2012 Sdílet Odesláno 1. listopad 2012 Hodím svou zkušenost s ČSOB, kde mám povinný ručení. Letos jsem ho platil teprve druhej rok (předtím sem měl auto i povinný na dědu-ZTP), takže mám bonusy letos 12 měsíců. Když sem se dočetl všude možně na netu, jak s tím všemožně fixlujou, tak sem si zadal parametry všude, kde to šlo a méně, než jsem platil loni u ČSOB jsem nikde nenašel, poté přišla složenka na další rok a suma byla menší, bylo to pár korun okolo 100,- myslím, ale i tak potěšilo. Příští rok schválně zkusím před prodloužením zajít ještě na pobočku, jestli se cena ještě změní oproti další složence. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.