Jump to content
Sign in to follow this  
Petr_C

Automatická klimatizace P206 1,4HDi nejde

Recommended Posts

Zdravím všechny pežoťáky. Sosal jsem zde spoustu informací, ale nyní už jsem v koncích. Na 206 1,4 HDi nespíná spojka automatické klimatizace. V únoru je daná nová řídící jednotka motoru (vyzkoušeno 5 jednotek, než vše fungovalo) + repase čerpadla a vstřiky. V dubnu jsem zjistil, že nejde klima. Zkusil jsem jí doplnit, ale média bylo dost. Během června a července prohlídka kabeláže autoelektrikářem. Došlo k výměně tlakového spínače a další problém by snad měl být v BSI. Tam se nějaký signál dostane, ale nejde z jednotky dál. Neúspěšně zatím sháním BSI na vyzkoušení. Teď jsem to měl u jednoho, který dělá jen klimy, výsledkem je výměna jakéhosi relé, dále kontrola u jeho člověka přes řídící jednotky. Ten tvrdí, že řídící jednotka motoru nedává signál dál, jenomže dál mi tvrdí, že tlakový spínač je vlastně snímač a ta jednotka motoru vyhodnocuje průběžně tlak a ovládá celou klimu (mám jiný názor). Nevím co dál, potřeboval bych schéma elektrického zapojení automatické klimatizace, protože jsem našel pouze pro manuální. Dále také, každá rada je dobrá. Jinak pro rýpavé, snažím se u opravovat u těch, co tomu rozumí, ani mechanici od Peugetu si neporadili v únoru s problémem té jednotky motoru (po zahřátí na provozní teplotu nešel motor nad 3000 otáček a žádná hláška). Jinak klapky a regulace teploty pracuje jak má, jen je problém se zapnutím té spojky. Díky za schéma, pokud někdo má a zárověň za jakoukoliv radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemyslš že signál skončí v jednotce BSM ?? (pojistkova krabička v motoře vedle baterky) ...já mám stejný problém.. taky mám 1.4 HDi a zřejmě se někomu pokazila BSM ( nějake relatko vypovědělo ) a vyměnil celou krabičku za jinou BSM _B2 která tam ovšem nepatřila a proto mi nesvitili mlhovky a nesepla se klimatizace... na tento problém jsem přišel až po ruznych servisech a elektrikářích kteří řikali že veškere signáli konči v BSM a nejdou dál ( do mlhovek a klima ) .. tak jsem tam dal na vrakači BSM_B3 a mlhovky fungovali jenže to bylo v zimně a zapomněl jsem otestovat klimu... teď v letě mi klima vubec nesepla diky signálu který končí opět jen v BSM... takže budu muset senat jinčí.. Mimochodem jakou tam máš BSM? B2, B3 nebo B4??? ( je to na nich napsane z boku)

[Edited on 8/9/11 11:29 by podolak2]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeden tvrdí, že nejde signál z BSI, to by měla být ta pod volantem. Druhý, že to ovládá ta motorová (označení ECU? nebo tak nějak, nevím). Na té u baterky je BSM-B3. Co jsem sehnal schémata, tak jediné s automatickou klimou bylo na citrona pikaso benzín, na pažouta jen s manuální. Podle toho citroenářského zapojení, to vypadá na vyhodnocení otáček z nějaké sondy + ještě něco. Odtud pak jsou dva vodiče (na dalším schematu ale 4) vedené do BSI, tam jde i informace z tlakového spínače, nějaké teplotní čidla od chladiče, no prostě je potřeba sehnat správné schema. A teď už začínám pochybovat i o tom, zda se jedná o BSI nebo BSM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...